30 دی 1402 - 12:00 ق.ظ

روابط عمومی ؛ در خدمت رسانه ها با اشتیاق نه بااکراه !؟

هدف روابط عمومی هرسازمان از ارتباط با رسانه ها ، ایجاد بهترین پوشش رسانه ای بر فعالیت و عملکرد آن سازمان است.

روابط عمومی ؛ در خدمت رسانه ها با اشتیاق نه بااکراه !؟

هم اندیشی در خصوص تاثیر رسانه در بهبود کیفیت حوزه های مختلف و تشکیل مشاوران رسانه ای وچالش های موجود یکی از راهکارهای مهم در عرصه روابط عمومی می باشد. زیرا رسانه ها می توانند با تغییر باورها و احساس و نگرش ها و بالابردن دانش عامه در زمینه های مختلف نقش آفرینی کنند.

وقتی سازمانی در رسانه ها مطرح نمی شود دچار مرگ مغزی می شود ، و لذا زمانی که بعد از مدت ها خبری از آن سازمان منتشر می شود ، آثاری از حیات آن سازمان در رسانه ها دیده می شود. روابط عمومی های باید بدانند که آنان زیر ذره بین رسانه ها هستند. وباتوجه به اینکه ” تغذیه اطلاعاتی رسانه ها بر عهده روابط عمومی است ، انعکاس مسایل غیر واقعی از سازمان ، مسئولیت دنیوی و اخروی برای مجموعه روابط عمومی در پی دارد.

برای همین است که سازمان های موفق چیزی برای پنهان کردن و لاپوشانی از رسانه ها ندارد ، روابط عمومی باید در خدمت رسانه ها باشند آن هم با اشتیاق نه با اکراه چون باید بپذیریم ارتباطات دوسویه ، تسهیل کننده جریان زندگی بشر در دوران کنونی است ، آن را جدی بگیریم.

کد خبر: 141459

نویسنده: بهمن توکلی فرد

منبع: عصر اصفهان

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0