3 آذر 1399 - 9:21 ق.ظ

جزئیات خاک‌سپاری حجت‌الاسلام راستگو و چنگیز جلیلوند

پیکر حجت‌الاسلام راستگو امروز در قم تشییع و فردا در مشهد به خاک سپرده می‌شود و چنگیز جلیلوند نیز قرار است در قطعه هنرمندان به خاک سپرده شود.

به گزارش عصر اصفهان،به نقل از تسنیم/ روز گذشته خبر درگذشت حجت‌الاسلام محمدحسن راستگو معلم قرآنی که سال‌ها در تلویزیون برای کودکان و نوجوانان، برنامه اجرا می‌کرد و چنگیز جلیلوند استاد دوبله و گویندگی تلویزیون و سینما، رسانه‌ای شد و کامِ همه اهالی فرهنگ و هنر و مردم علاقه‌مند را تلخ کرد. 

خبرنگار ما با پیگیری‌ از دوستانِ چنگیز جلیلوند به  انجمن گویندگان و سرپرستان گفتار فیلم و شهراد بانکی رسید که خودش هم از دوبلورهای خوب دنیای تصویر است و هم آنجا مسئولیت روابط عمومی را برعهده دارد. او به خبرنگار تسنیم  گفت: هنوز زمان خاکسپاری مشخص نیست اما به دلیل محدودیت‌های کرونایی، با رعایت پروتکل‌ها، استاد چنگیز جلیلوند به خاک سپرده می‌شوند. منتظر دخترشان هستیم که از خارج از کشور بیایند و برای زمان و بقیه اتفاقاتش تصمیم‌گیری کنیم.

وی افزود: با هماهنگی‌هایی که شده این استاد دوبله و گویندگی سینما و تلویزیون در قطعه هنرمندان به خاک سپرده خواهند شد. منتظریم تا یکی دو روز دیگر دخترشان به ایران برگردد و آن وقت زمان خاکسپاری زنده‌یاد را اعلام خواهیم کرد.

حجت‌الاسلام راستگو در مشهد آرام می‌گیرد

با پیگیری خبرنگار ما از خانواده مرحوم راستگو، مشخص شد این استاد و معلم قرآن در مشهد و صحن بزرگ خواجه ربیع به خاک سپرده می‌شود. امروز در قم و حرم مطهر حضرت معصومه(س) نماز بر پیکر ایشان اقامه می‌کنند و فردا (روز سه‌شنبه) پیکر این معلم قرآن را به صحن بزرگ خواجه ربیع مشهد مقدس خواهند برد تا در جوار خانواده آن مرحوم به خاک سپرده شود.

300

کد خبر: 34135

منبع: تسنیم

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0