12 مهر 1399 - 1:28 ب.ظ

بازیگران “شب‌های برره” علیه مهران مدیری

چند روزی است پیام سحر زکریا در فضای‌مجازی ذهنِ همه را به سمتِ مهران مدیری برده است که واقعاً چرا دیگر با تیمِ قبلی‌اش کار نمی‌کند؟ محمد شیری یکی از بازیگرانی است که این روزها نسبت به گذشته کم‌کارتر شده با اشاره به اینکه چندی است به بیماری سرطان خون مبتلا شده است، افزود: مهران مدیری که من می‌شناسم این مهران نیست! برای بازیگرانش تاریخ مصرف می‌گذارد و قبل از من خیلی‌های دیگر مثل سعید پیردوست و هدایتی‌ها بوده‌اند! اخلاق مهران همین است.

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان، به نقل از  تسنیم، چند روزی است پیام سحر زکریا در فضای‌مجازی ذهنِ همه را به سمتِ مهران مدیری برده است که واقعاً چرا دیگر با تیمِ قبلی‌اش کار نمی‌کند؟ چه اتفاقی افتاده است که نامِ سیامک انصاری، سحر زکریا، ساعد هدایتی، محمد شیری، سعید پیردوست و حتی رضا فیض نوروزی در ترکیب بازیگران کارهای جدید مدیری نیست؟ حتی برخی از این هنرمندان به “دورهمی” هم دعوت نشدند!

سحر زکریا در بسیاری از کارهای مدیری از “پاورچین” گرفته تا “قهوه تلخ” و “درحاشیه” همراه او بود اما امروز خبری از اعضای آن گروه قدیمی جذاب نیست. کلیدواژه‌های اصلی پیام این بازیگر شاید به نظر تکراری بیایند اما بسیار تأسف‌آورند. او در این پست اینستاگرامی‌اش نوشته است: آقای مدیری عزیز بسیار برایم قابل احترامید اما چند وقتی مصاحبه‌هایی از شما می‌بینم که ذهنم را مشغول کرده است؛ شما در یکی از مصاحبه‌هایتان گفته‌اید به آن سر چهارراه فکر می‌کنید اما چطور به تیمی که سال‌ها با شما کار کرده‌اند فکر نمی‌کنید؟!

در این روزهای سخت چگونه زندگی می‌کنند تیمی که همیشه به بچه‌های مدیری معروف بوده‌اند. آیا بعد از “هیولا” که بازده چندانی هم نداشت و بازیگرانی که کارهای زیادی دارند و پول‌های هنگفتی از بقیه کارها می‌گیرند بهتر نبود با تیم قدیمی‌تان کار می‌کردید تا ما هم گذران زندگی کنیم؟

کد 300

کد خبر: 37599

منبع: تسنیم

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0