21 خرداد 1403 - 12:32 ق.ظ

رئیس جمهور شهید:

من سرباز مقام معظم رهبری ام

آقای رئیس جمهور ! مگر بازی از این قرار نبود که هراز گاهی شما بیایید و کلمه هایتان را پس وپیش بگویید و تپق بزنید و ما ریز خنده ای کنیم و رسانه ها بازیچه اش کنند؟ مگر قرار نبود که " شش کلاس سواد" کذایی شما را دستمایه شوخی و تمسخر کنند و شما صبورانه و متواضع و با ظرفیت ، یاد مجلس دفاع رساله دکتری بیفتید و هیچ نگویید و تحمل کنید.

من سرباز مقام معظم رهبری ام

مگر قرار نبود شما را در طمع پوشیدن ردای مقامی بالاتر جلوه دهند و شما سر به زیر بگویید : ” من سربازمقام معظم رهبری ام.” مگر نه اینکه قرار بود هر وقت اسمی از امام رضا “ع” آوردید و خودتان را خادم خواندید ، زود عده ای پیدا شوند وبرای تو ذوق تان زدن به کنایه ، که ” بگذار یک امام رضا “ع” برای مردم بماند” و لطفا امام رضا “ع ” را جناحی نکنید ؟ خب پس چی شد ؟ اینها چه می گویند؟ چرا بکهو زیر میز زدید و شهید شدید ناگهان ؟ آن هم در روز ولادت امام رضا “ع” . بازی را چرا خراب می کنید آقای رئیس جمهور؟ قرار است شما سیبل دائمی تخریب ها باشید. قرار است ترور شخصیت شوید.
قراراست تلاش کنند که اسم شما را در بین مردم کم رنگ کنند ، کوچک کنند ، حذف کنند. چرا بکهو به هط سرخ نستعلیق ، پشت اسم تان واژه “شهید” نوشتند؟ چرا ناگهان ماندگار شدید؟
چرا رئیس جمهور ابدی شدید پس ؟ راستی خدا یک جایی درباره ابراهیم می گوید که او از خدا خواسته ” وجعل لی لسان صدق فی الاخرین” که یاد و ذکر زیبای مرا در ذهن آیندگان انداز. و خدا در پاسخش می گوید : ” وما جعلنا لهم لسان صدق علیا” انگار که این دعای حضرت ابراهیم دعای شما هم بوده آقای رئیس جمهور.
شما ماندید آقای رئیسی ، و آنهایی که به تهمت و طعنه زخم تان زدند ، رفتند.
و چه زیبا مطرح فرمودند رهبر معظم انقلاب اسلامی : حماسه انتخابات مکمل حماسه بدرقه شهیدان است.

کد خبر: 145233

نویسنده: : بهمن توکلی فرد

منبع: عصر اصفهان

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0