13 تیر 1403 - 9:44 ق.ظ

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند در گفت‌وگو با عصر اصفهان

تعطیلی‌های مداوم به تیم‌ها آسیب می‌زند اما اولویت با تیم ملی است

سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند در گفت‌وگو با عصر اصفهان درباره شرایط فعلی تیمش در آستانه شروع فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر فوتسال گفت: خوشبختانه شرایط خوبی داریم؛ ما تمرینات‌مان را به موقع شروع کردیم و تمرینات بدنسازی را پشت سر گذاشتیم.

فوتسال

بهاره کلوندی
محمد کشاورز گفت: در این مدت در تورنمت سفیر تهران شرکت کردیم و خوشبختانه شرایط تیم خوب است و بچه‌ها سخت تلاش می‌کنند تا بتوانند با نتایج قابل قول دل مردم اصفهان را شاد کنند.
وی در ادامه به فعالیت محدود گیتی‌پسند در فصل نقل‌ و انتقالات اشاره کرد و افزود: ما در گام اول به دنبال آن بودیم که اسکلت اصلی تیم را حفظ کنیم و خوشبختانه این اتفاق رقم خورد؛ در آن آن سعی کردیم نقل و انتقالات محدودی داشته باشیم و ۳ یا ۴ بازیکن محدود که با ریتم و روند کار ما می‌آمدند نیز به تیم اضافه کردیم؛ ما به دنبال آن بودیم که در نقل و انتقالات حداقل تغییرات را داشته باشیم و خوشبختانه اسکلت اصلی تیم حفظ شد و شرایط‌مان خوب است.
سرمربی تیم فوتسال گیتی‌پسند در پاسخ به این سوال که در زمان باقی مانده تا شروع لیگ، بازیکن جدیدی به تیمش اضافه خواهد شد یا خیر، گفت: نقل و انتقالات ما تکمیل شده از الان به بعد هر بازیکن جدیدی که به تیم اضافه شود، قطعا از بازیکنان رده امید و جوانان خواهد بود و حتما شرایطی ایجاد می‌کنیم که بازیکنان امید پایه خودمان در ترکیب تیم حاضر باشند.
وی با اشاره به قهرمانی گیتی‌پسند در جام سفیر گفتمان تهران، درباره سطح این مسابقات گفت: از عوامل برگزاری تورنمت سفیر تشکر می‌کنم؛ تورنمت بسیار خوبی بود و کیفت بسیار خوبی داشت و همه تیم‌هایی که در این رقابت‌ها حضور داشتند، از این بازی‌ها استفاده کردند؛ برای ما هم خیلی مفید بود و محک خوبی خوردیم و بازیکنان تازه‌وارد تیم و برنامه‌هایمان را سنجیدیم.
کشاورز ادامه داد: ما هنوز با آمادگی کامل فاصله داریم و امیدوارم در این فاصله‌ای که تا شروع مسابقات باقی مانده، مشکلات‌مان را حل کنیم و با تمام توان و قوا وارد لیگ شویم.
وی در ادامه با اشاره به برگزاری جام جهانی و احتمال تعطیلی لیگ یادآور شد: اینکه لیگ چند هفته بعد از شروع دوباره تعطیل شود، برای هیچ کدام از تیم‌های ما خوب نیست و قطعا به همه تیم‌ها و بازیکنان آسیب می‌زند اما در نهایت اولویت با تیم ملی است چون قرار است در یک تورنمت خیلی مهمی شرکت کنیم و از همه برنامه‌هایی که برای تیم ملی در نظر گرفته سده، کاملا حمایت می‌کنم و امیدوارم که تیم ملی در مسیری که دارد، موفق شود.

کد خبر: 145704

نویسنده: بهاره کلوندی

منبع: عصر اصفهان

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0