23 شهریور 1400 - 12:00 ق.ظ

واگذاری 3107 مترمربع اراضی به اقشار ویژه فریدونشهر

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فریدونشهر از در حال ساخت بودن 3107 متر مربع اراضی واگذار شده به اقشار ویژه این شهرستان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان، علی گلشاهی رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فریدونشهر در خصوص اراضی واگذار شده به اقشار ویژه این شهرستان اذعان داشت: در راستای تامین مسکن اقشار ویژه با سیاست‌گذاری‌های معاونت املاک و حقوقی اداره‌کل راه و شهرسازی استان اصفهان حدود 16 قطعه از اراضی شهرستان فریدونشهر به این عزیزان واگذار شد.

وی افزود: اراضی واگذار شده سه هزار و 107 متر مربع برای 34 خانوار بوده است که به صورت 2 و 3 واحده در نظر گرفته شده. همچنین هم اکنون در حال ساخت و ساز است.

رئیس اداره راه و شهرسازی شهرستان فریدونشهر در رابطه با طرح اقدام ملی مسکن این شهرستان اظهار کرد: با توجه به ثبت نام‌های بعمل آمده و بررسی شرایط متقاضیان استفاده از این طرح، 90 نفر مورد تایید قرار گرفتند که برای این افراد 30 پلاک مسکونی 3 واحده در نظر گرفته شده است.

وی با بیان اینکه ساخت و ساز طرح اقدام ملی تولید مسکن در این شهرستان بصورت گروهی و توسط خود اشخاص انجام می‌شود گفت: براساس اراضی تامین شده برای این طرح حدود یکهزار و 400 متر مربع تجاری و دو هزار و 200 متر مربع مذهبی در نظر گرفته شده است.

کد خبر: 38421

منبع: روابط عمومی اداره کل راه شهرسازی استان اصفهان

برچسب ها: , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0