19 بهمن 1400 - 12:14 ق.ظ

در حاشیه ویدیو کنفرانس وزیر ارتباطات صورت گرفت؛

تجمع شسکامی ها در سایه سفر مقامات عالی رتبه وزارت ارتباطات و فناوری به اصفهان+ پرونده عصر اصفهان شماره 3)+عکس

روز 18 بهمن ماه 1400 برای چندمین بار کارکنان اخراج شده شسکام مقابل مرکز تلفن شهید خرازی تجمع کردند. این تجمع در حاشیه افتتاح طرح های توسعه ای مخابرات با حضور ویدیو کنفرانس وزیر ارتباطات و مقامات لشگری و کشوری صورت گرفت.

به گزارش عصر اصفهان، روز دوشنبه در حالی کارکنان شسکام مقابل مرکز تلفن شهید خرازی واقع در خیابان دروازه تهران ، اول فروغی تجمع کردند.که مقام عالی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و جمعی از مقامات بلند پایه لشکری و کشوری در قالب ویدیو کنفرانس  همراه با وزیر ارتباطات، مشغول افتتاح طرح های توسعه ای شبکه مخابرات بودند.

پیشتر در پرونده های عصر اصفهان به این موضوع پرداخته بودیم که کارکنان اخراج شده و محروم از کار به دلیل اعتراض به معوقات خود و عدم رعایت طرح طبقه بندی مشاغل پرونده ای در قالب شکایت از شرکت شسکام و مخابرات تشکیل داده بودند که به همین دلیل تعداد نزدیک به 70 نفر با حذف اثر انگشت و عدم اجازه فعالیت، تنها به شرط ابطال شکایت و باز پس گیری اعتراض میتوانستند به سرکارهای خود بازگردند.

لازم به ذکر است از این تعداد کارمند متخصص عده ای به دلیل تنگنای معیشتی و اینکه شسکام شرط بازگشت آن ها را پس گرفتن اعتراض و شکایت و صرف نظر از حقوق خود تعیین کرده بودند به سر کارهای خود بازگشتند.

به نقل از کارمندان اخراج شده شرکتی شسکام،  همچنان این افراد  (حدود 35 نفر )بر احقاق حقوق خود پافشاری می کنند و تا حصول نتیجه به این اعتراض ها ادامه میدهند.

اما در حاشیه سفر این مقامات ارتباطی به اصفهان نکته حایز اهمیت، سکوت، گزینه انتخابی در مقابل چالش شرکت شسکام است، چالشی که در نامه های متعدد از  طرف نمایندگان استان اصفهان در مجلس، تا نامه درخواست کمک کارکنان اخراجی به فرماندار و استاندار نیز بازگو شده است.

 

کد خبر: 47823

نویسنده: نرگس رضایی

منبع: عصر اصفهان

برچسب ها: , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0