26 دی 1400 - 11:00 ب.ظ

رئیس جوان سازمان اقتصادی کوثر کیست؟

امیرحسین قاضی زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران طی حکمی ناصر فخاری را به ریاست سازمان اقتصادی کوثر منصوب کرد.

به گزارش عصر اصفهان به نقل از شفافیت، بیست و ششم شهریور ماه بود که امیرحسین قاضی زاده هاشمی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران طی حکمی ناصر فخاری را به ریاست سازمان اقتصادی کوثر منصوب کرد.  این انتصاب نظرها را به خو دجلب کرد چرا که اولا قاضی زاده هاشمی دست به جوانگرایی زده بود ثانیا فردی را برای ریاست سازمان اقتصادی کوثر انتخاب کرده بود که همواره دغدغه مبارزه با فساد را داشته و در این راستا مقابل باندها ثروت و قدرت ایستاده است.

برای توضیح بیشتر نسبت به انتصاب باید خاطرنشان کرد ناصر فخاری دارای دو مدرک دکتری در حوزه مهندسی صنایع و مدیریت دولتی با گرایش خط مشی گذاری است. وی همچنین پیش از این رئیس پژوهشکده دولت اسلامی، رئیس دانشگاه گفتمان انقلاب اسلامی، رئیس مرکز تحقیقات و اطلاع رسانی معاونت امور مجلس رئیس جمهور،  رئیس هیئت مدیره موسسه فرهنگی هنری عصر گفتمان، مدیرمسئول نشریه علمی تخصصی مدیریت پیشرفت بوده است و مسئولیت‌های کشوری مرتبط با تحول اداری کشور و سنجش و افزایش بهره وری در معاونت توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور؛ وزارت علوم، تحقیقات و فناوری؛ مرکز تحقیقات راه، مسکن و شهرسازی؛ وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی؛ وزارت نیرو و بیش از ۳۷ دستگاه اجرایی، شرکت دولتی و نهاد انقلابی را بر عهده داشته است است.
از این رو باید گفت وی به صورت علمی و تخصصی به مسئله فسادستیزی پرداخته و در کنفرانس های مختلف به تبیین مسئله فساد اداری و عدالت سازمانی پرداخته است. از طرفی فخاری در موسسه گفتمان انقلاب اسلامی به صورت جزئی، علمی و تخصصی به بررسی منظومه فکری رهبر معظم انقلاب اسلامی پرداخته و بر اساس آن منشور یک دولت اسلامی را منتشر کرده است که می توان از آن به عنوان یک منبع مرجع در این حوزه نام برد.
حضور ناصر فخاری در جایگاه سازمان اقتصادی کوثر با توجه به تخصص وی در حوزه مدیریت و اقتصاد صنایع می تواند نوید بخش آینده ای روشن در این حوزه باشد.

کد خبر: 47291

منبع: پایگاه خبری شفافیت

برچسب ها:

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0