21 دی 1400 - 4:57 ب.ظ

دستگیری سارقان باطری خودروها در “کاشان”

سرهنگ حسین تُرکیان رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی استان از دستگیری 2 سارق سابقه دار که اقدام به سرقت باطری خودروهای پارک شده در کنار خیابان های شهرستان کاشان می کردند و اعتراف متهمان به 21 فقره سرقت خبر داد.

به گزارش عصر اصفهان ؛سرهنگ تُرکیان بیان داشت: در پی وقوع چندین فقره سرقت باطری خودرو در شهرستان کاشان که عموماً هم از خودروهای سواری پراید و پیکان رخ داده بود پیگیری موضوع در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان پس از بررسی محل های وقوع سرقت و جمع آوری مستندات لازم و همچنین تجزیه و تحلیل نحوه سرقت های صورت گرفته به یکی از سارقان سابقه دار مظنون و دستگیری وی را در دستور کار قرار دادند.

رئیس پلیس آگاهی استان اصفهان اظهار داشت: تحقیقات در این خصوص ادامه داشت تا اینکه نیروهای تجسس یکی از کلانتری های شهر کاشان حین گشت زنی در حوزه ماموریتی خود به یک دستگاه موتورسیکلت مشکوک و پس از اینکه با استعلام های صورت گرفته در می یابند این وسیله نقلیه مسروقه است آن را متوقف و مشخص می شود که موتورسوار همان سارق سابقه دار تحت تعقیب پلیس آگاهی است.

سرهنگ تُرکیان با بیان اینکه متهم پس از دستگیری برای انجام تحقیقات در اختیار کاراگاهان پلیس آگاهی شهرستان کاشان قرار می گیرد عنوان کرد: این فرد که در ابتدا منکر هرگونه جرمی بود در مواجهه با مدارک و مستندات پلیس به ناچار لب به اعتراف باز کرده و به 21 فقره سرقت باطری خودرو با همدستی یکی از دوستانش که او نیز از سارقان سابقه دار بود اقرار کرد.

این مقام انتظامی اضافه کرد: با راهنمایی متهم، همدست وی نیز در یک عملیات ضربتی دستگیر و هر دو نفر به همراه پرونده رای انجام اقدامات قانونی تحویل مرجع قضائی شدند.

203

کد خبر: 47217

منبع: عصر اصفهان

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0