30 مهر 1400 - 12:13 ق.ظ

طب سنتی پایگاهی در مقابل سبک زندگی غربی است

مدیر مجموعه بهشت با بیان اینکه دنبال پایگاهی برای مقابله با سبک زندگی غربی هستیم، گفت: اسلامی سازی علوم راه حل مشکلات علمی و فرهنگی است.

به گزارش عصر اصفهان،حجت الاسلام سجاد شاهمرادی مدیر مجموعه بهشت، عصر پنجشنبه در همایش علم تدبیر و بهبود بدن، با بیان اینکه راهی را ۱۳ سال پیش اغاز کردیم و قدم در این مسیر گذاشتیم و نتایج خوبی هم کسب کردیم، گفت: دیگرانی که به این روش مراجعه کردند به ما میگفتند این روش ما مفید بوده است، این راهی که رفتیم و تجربهای که کسب کردیم و موفقیت روش خود را میخواهیم به دیگران هم بگوییم و آموزش علمی ارائه بدهیم.
وی ادامه داد: چهار ساحت بدن، نفس، محیط و ماوراء در روش ما مورد توجه است و به بالاتر از ۷۰ درصد نتیجه در این روش دست پیدا کردیم و این درحالی است که در طب مدرن نتیجه دادن بیش از ۳۰ درصد مورد قبول است. طبیب مایه دلخوشی است و عامل اصلی بهبودی خداوند است و ما وسیلهای برای خدمت به مردم هستیم و در این مسیر باید مسیری مؤثر و علمی را در پیش بگیریم تا نتیجه مطلوب نیز حاصل بشود.
حجت الاسلام شاهمرادی با بیان اینکه به دنبال ایجاد پایگاهی در مقابل سبک زندگی غربی هستیم، اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب میفرمایند قتلگاه علوم اسلامی علوم انسانی غربی است. راه حل مشکلات ما در حوزه سبک زندگی و علوم مختلف، اسلامی سازی علوم مختلف از جمله علوم انسانی است. در جنگی هستیم که شیطان اراده نابودی انسان را کرده است و باید تلاش کنیم تا در این جهاد موفق باشیم.
202/

کد خبر: 45529

منبع: عصر اصفهان

برچسب ها: , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0