25 اسفند 1399 - 3:27 ب.ظ

خزعلی:

یک تیم امنیتی اماراتی برای اداره سرویس اطلاعاتی به عراق آمده است

«قیس الخزعلی» دبیرکل عصائب اهل حق عراق گفت: منابع موثق از آمدن یک تیم امنیتی اماراتی به عراق برای اداره سرویس اطلاعاتی کشور خبر می دهند. دبیرکل عصائب اهل الحق عراق با اشاره به اینکه مگر نه این است که هرگاه امارات وارد دهکده ای می شود، آن را به ویرانی می کشاند نظیر آنچه با یمن و لیبی کرد، در ادامه نوشت: حجم توطئه ای که علیه عراق چیده می شود، چقدر است و چه سریعند اجرا کنندگان آن؟

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان، به نقل از شفقنا، «قیس الخزعلی» دبیرکل عصائب اهل حق عراق گفت: منابع موثق از آمدن یک تیم امنیتی اماراتی به عراق برای اداره سرویس اطلاعاتی کشور خبر می دهند.

به گزارش خبرگزاری ملی عراق(نینا)، خزعلی در توییتر نوشت: براساس آنچه منابع موثق درباره آمدن یک تیم امنیتی اماراتی برای اداره سرویس اطلاعاتی عراق سخن می گویند، سوالاتی مطرح می شود.

وی افزود: آیا عراق به این درجه از ضعف رسیده است تا به این طریق مباح شمرده شود. آیا انتقال سیصد نفر از عوامل اطلاعاتی به گمرک مرزی، ارتباطی به آمدن این تیم دارد؟

دبیرکل عصائب اهل الحق عراق با اشاره به اینکه مگر نه این است که هرگاه امارات وارد دهکده ای می شود، آن را به ویرانی می کشاند نظیر آنچه با یمن و لیبی کرد، در ادامه نوشت: حجم توطئه ای که علیه عراق چیده می شود، چقدر است و چه سریعند اجرا کنندگان آن؟

خزعلی در پایان نیز نوشت: نمی دانم دلیل سکوت و بی تفاوتی در قبال این موضوع چیست. آنچه از مدتها در حال اتفاق افتادن است دست کم در مورد آن گفته می شود که خطرناک است و آینده کشور را تهدید می کند.

کد 300

کد خبر: 32429

منبع: شفقنا

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0