9 بهمن 1399 - 9:01 ق.ظ

تور ویژه نوروز ۱۴۰۰ مالدیو با لیاناپرواز

مالدیو یکی از کشورهایی است که اگر بگوییم بهشت روی زمین است، چندان اغراق نکرده‌ایم. این مجمع‌الجزیره سرسبز، کوچکترین کشور آسیایی است که با داشتن اقامتگاه‌های لاکچری و مرداب‌هایی همچون آینه به مقصد محبوبی در میان گردشگران بین‌المللی تبدیل شده است. تمامی تورهای ذکر شده در متن خبر پس از پایان کرونا انجام می‌شوند و مجموعه لیاناپرواز به شما توصیه می‌کند سفرکردن را به بعد از کرونا موکول کنید.

به گزارش عصر اصفهان،به نقل از ایسنا/ بنابر اعلام لیانا پرواز، اگر علاقه‌مند هستید پس از سالی پرتنش، تعطیلات سال نو را در مقصدی آرام و زیبا سپری کنید، توصیه می‌کنیم به هیچ عنوان تور نوروز ۱۴۰۰ مالدیو را از دست ندهید.

در بیشتر جزایر این کشور هتل‌های زیادی ساخته شده که تمامی آن‌ها دارای مناظر زیبایی رو به دریا هستند. در سفر به مالدیو شما پس از پیاده شدن از هواپیما به شیوه‌ای منحصر به فرد به هتل محل اقامت‌تان ترانسفر می‌شوید.

این ترانسفر چنان خاطره‌انگیز و جذاب است که کل خستگی سفر در همان ابتدای ورود به مالدیو از بدن شما خارج می‌شود. تنها فرودگاه مالدیو در شهر ماله قرار دارد. برای ترانسفر مسافران به هتل‌ها و جزایر دیگر، از هواپیماهای دریایی و قایق‌های تندرو استفاده می‌شود.

آب و هوای مالدیو در فصول مختلف

فصل بهار بهترین زمان برای سفر به مالدیو است. با توجه به آب و هوای مطبوع این فصل، می‌توانید از انواع تفریحات آبی و طبیعت بکر آن لذت ببرید. با توجه به تعداد بالای گردشگران مالدیو در فصل بهار، بهتر از فرصت را از دست ندهید و همین حالا در تور نوروز ۱۴۰۰ مالدیو را رزرو کنید.

از طرف دیگر با فرا رسیدن فصل تابستان، درجه حرارت هوا در این کشور به شدت افزایش پیدا می‌کند، اما همچنان مقصد مناسبی برای افرادی خواهد بود که به حمام آفتاب علاقه دارند.

همچنین در فصل پاییز و زمستان نیز هوا رو به خنکی می‌رود؛ به طوری که میانگین دمای زمستان حدود ۲۰ تا ۳۰ درجه سانتی‌گراد خواهد بود. به طور کلی با توجه به موقعیت جغرافیایی مالدیو، تمام فصول سال برای سفر مناسب خواهند بود.

مکان‌های دیدنی

کارشناسان لیاناپرواز در ادامه شما را بهترین مکان‌ها دیدنی و تفریحی مالدیو آشنا می‌کنند.

رستوران سابسیکس

بدون شک تجربه غذا خوردن در زیر آب‌های اقیانوس همراه با مشاهده انواع ماهی‌ها و گونه‌های دریایی می‌تواند برای هر انسانی جذاب و منحصر به فرد باشد. رستوران سابسیکس یکی از رستوران‌های خاص مالدیو است که با معماری شگفت‌انگیز خود همه گردشگران را خیره و مبهوت می‌کند.

جزیره وادهو

ساحل درخشان یا وادهو یکی از جاذبه‌های مالدیو است که گردشگران زیادی را به خود جذب می‌کند. در واقع به علت وجود پلانکتون‌ها که در اثر مصرف اکسیژن نورهایی به رنگ آبی ایجاد می‌کنند، یک خط ساحلی روشن به وجود می‌آید. این خط نورانی و درخشانی منظره‌ای زیبا و شگفت‌انگیز پدید می‌آورد.

خانه وال

بدون شک بعد از بازدید از خانه وال به این نتیجه می‌رسید که عجیب‌ترین زیر دریایی جهان را دیده‌اید. این زیر دریایی با طراحی منحصر به فردی که دارد، به شما تجربه سفر به اعماق اقیانوس، تماشای ماهی‌های رنگی، کوسه‌های سفید و صدها گونه دریایی دیگر را هدیه می‌دهد. خانه وال یکی از جاذبه‌هایی است که با تور ویژه نوروز ۱۴۰۰ مالدیو می‌توانید آن را تجربه کنید.

ساحل مصنوعی ماله

یکی از جاذبه‌های گردشگری که در سفر به مالدیو باید آن را تجربه کنید، ساحل مصنوعی ماله است. در این ساحل می‌توانید تفریحاتی مانند غواصی، قایق‌سواری، موج‌سواری و … را تجربه کنید. گردشگران در این ساحل جشن‌های محلی، فستیوال‌ها و کنسرت‌های موسیقی را از نزدیک مشاهده می‌کنند.

بهترین هتل‌های مالدیو در اختیار شما

هتل سان آیلند

بدون شک یکی از لاکچری‌ترین و مدرن‌ترین هتل‌های مالدیو، هتل سان آیلند است که در جزایر جنوبی این کشور واقع شده است. قیمت پایین‌تر این هتل نسبت به سایر هتل‌های ۵ ستاره مزیت ویژه سان‌آیلند است؛ اکثر خدمات و امکانات این هتل مانند ورزش‌های آبی، مینی گلف، غواصی، اسنورکلینگ و دوچرخه‌سواری به شکل یوآل به مهمانان ارائه می‌شود.

هتل کوکون مالدیو

یکی دیگر از هتل‌هایی که در این مجمع‌الجزیره مورد توجه گردشگران قرار گرفته، هتل کوکون است. این هتل دارای امکاناتی همچون استخر روباز، سالن بیلیارد و رستوران است. نکته جالب توجه این است که اتاق‌های این هتل توسط پوشش گیاهی سبز احاطه و همین موضوع موجب شکل‌گیری یک منظره جذاب برای مهمانان می‌شود.

هتل کرومبا

هتل کرومبا یکی دیگر از هتل‌های ۵ ستاره و لاکچری است که در یکی از جزایر نزدیک به ماله یعنی اتول قرار دارد. فاصله این هتل تا فرودگاه ماله با خودروی سواری، تنها ۱۰ دقیقه است و همین موضوع باعث شده تا محبوبیت زیادی به دست آورد.

۸ رستوران و ۳ کافه در این هتل وجود دارد که با غذاها و نوشیدنی‌های متنوع تجربه شیرینی را برای گردشگران ایجاد می‌کند.

سوغاتی‌هایی از دل اقیانوس

سوغاتی‌های مالدیو نشانگر تاریخ، فرهنگ و تمدن مردم آن است. از جمله صنایع دستی و سوغاتی‌های مالدیو می‌توان به محصولات لاکی، ماکت قایق بادبانی، صنایع دستی چوبی، محصولات حصیر بافی شده، طناب‌ها و اشیا ساخته شده با پوست نارگیل و زیورآلات مرواریدی اشاره کرد.

تجربه سفری به یاد ماندنی با تور ویژه نوروز ۱۴۰۰ مالدیو

آژانس مسافرتی لیاناپرواز مجری تخصصی تورهای جنوب شرق آسیا است و طی ۱۳ سال گذشته صدها تور موفق به کشورهای مالدیو، مالزی، تایلند، اندونزی و سنگاپور برگزار کرده است.

کارشناسان لیاناپرواز با توجه به محدودیت‌هایی که برخی کشورها برای گردشگران ایجاد کرده‌اند، پیشنهاد می‌کنند برای نوروز امسال سفر به مالدیو را در برنامه خود قرار دهید. مسئولان صنعت گردشگری این کشور با رعایت تمام پروتکل‌های بهداشتی سعی می‌کنند بهترین خاطره‌ها را برای مسافران رقم بزنند.

300

کد خبر: 32234

منبع: ایسنا

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0