8 اسفند 1399 - 9:02 ق.ظ

با حضور رئیس دفتر رئیس جمهوری:

۵۲ صادرکننده نمونه ملی و استانی اصفهان تجلیل شدند

۵۲ صادرکننده نمونه ملی و استانی اصفهان شامگاه روز پنجشنبه با حضور رئیس دفتر رییس جمهوری و استاندار و جمعی از مسوولان در سالن همایش اتاق بازرگانی این استان تجلیل شدند.

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان، به نقل از ایرنا،ایرج موفق رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان در این آیین افزود: بیش از ۸۷ درصد تعهدات ارزی استان برگشت پیدا کرده و ما به دنبال افزایش آن هستیم از این رو در استان آمادگی داریم طرح‌های ویژه با لحاظ مسایل زیست محیطی اجرا کنیم.

وی گفت: میزان صادرات محصولات از استان از ابتدای سال جاری تاکنون یک میلیارد و ۷۲۶ میلیون دلار بوده که نشان می‌دهد استان شرایط خوبی در بخش صادرات دارد.

موفق بیان کرد: دوازده درصد بخش صنعت کشور با حدود پنج هزار و ۲۰۰ طرح صنعتی در دست اجراست که نشان می‌دهد به لحاظ صنعتی و معدنی رتبه یک کشوری و بیش از دویست هزار واحد صنفی در بخش صنوف تولیدی و توزیعی وجود دارد.

وی ادامه داد: با توجه به محدودیت‌ها، تحریم و شرایط دشوار واحدهای تولیدی در بخش صنعت، معدن نرخ بیکاری از میزان ۱۳.۹ به ۱۰.۴ درصد رسید که نشان می‌دهد این استان در زمینه کار، اشتغال و تولید در حال فعالیت است که تلاش بیشتر می‌طلبد.

به گفته رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت اصفهان، این استان رتبه اول در جذب تسهیلات و رونق تولید و تبصره ۱۸ را کسب کرده است.

کد 300

کد خبر: 32109

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0