5 اسفند 1399 - 6:53 ب.ظ

پیکر شهید محمود حاجی قاسمی در بسطام به خاک سپرده شد

پیکر شهید محمود حاجی قاسمی از مقابل کانون بسیج و معراج الشهدای شاهرود تشییع و پس از مشایعت خودرویی با حضور مردم عاشق این شهرستان در بسطام به خاک سپرد

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان، به نقل از خبرنگار خبرگزاری شبستان از سمنان، صبح دیروز مراسم تشییع پیکر شهید «محمود حاجی قاسمی» از رزمنده‌های سال‌های فخر و افتخار دفاع مقدس، مدافع حرم و تفحص‌گر شهدا با استقبال خودرویی مردم شهیدپرور شهرستان شاهرود از مقابل معراج الشهدای کانون بسیج این شهرستان به سمت خانه ابدی‌اش در بسطام برگزار شد.

شهید حاجی قاسمی افتخار آفرینی در کربلای پنج و مرصاد و مقابله با داعش و جانبازی حضرت زینب (س) را نیز در کارنامه پر افتخار خود داشت و حضور پر شور خودرویی مردم قدرشناس دیار یک هزار شهید انقلاب اسلامی، نشانگر این نقش آفرینی و اهمیت بود.

این شهید والامقام در هنگام جستجوی پیکر پاک شهدای گمنام در شرق عراق، و بر اثر حادثه انفجار مین شهد نوشین شهادت را نوشید و امروز پیکر پاکش با حضور مردم شاهرود و بسطام بدرقه و به خاک سپرده شد.

مراسم تشییع ابتدا در شاهرود با حضور خودرویی مردم و سپس در گلزار شهدای بسطام، زادگاه این شهید گرانقدر، با حضور خانواده و یاران دیرینش برگزار شد.

پیام تسلیت رئیس ستاد مشترک نیروهای مسلح سرلشگر باقری و مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان سمنان سرهنگ سلامی قرائت شد.

پس از قرائت این پیام‌ها پیکر پاک شهید حاجی قاسمی به خاک سپرده شد.

کد 300

کد خبر: 31472

منبع: خبرگزاری شبستان

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0