1 اسفند 1399 - 2:34 ب.ظ

معاون استاندار خراسان شمالی:

مشارکت مردم از الزامات جمهوریت نظام است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی گفت: یکی از الزامات جمهوریت نظام، نقش مردم و مشارکت آنان در عرصه انتخابات است.

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان،به نقل از روابط عمومی و امور بین الملل استانداری، احمد برادران، پنجشنبه در نخستین نشست تعاملی بین رییس هیات نظارت استان و روسای هیات های نظارت شهرستان های خراسان شمالی اظهار داشت: اهمیت این مشارکت حداکثری بارها در بیانات حضرت امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب نیز به صراحت مورد اشاره و تاکید قرار گرفته است.

وی افزود: انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا تنها انتخاباتی است که توسط نمایندگان مجلس شورای اسلامی نظارت می شود و فرآیند نظارت قبل، حین و بعد از انتخابات به صورت متناوب ادامه دارد.

رییس ستاد انتخابات خراسان شمالی گفت: موضوع انتخابات و مشارکت چه در حوزه شکلی و چه محتوایی و نقش مردم در این امر بی بدیل، از حساسیت فراوانی برخوردار است لذا توجه به حوزه سرمایه اجتماعی بیش از پیش مورد انتظار است.

برادران با تاکید بر لزوم تعامل بین فرمانداران و هیات های نظارت، خاطرنشان کرد: این تعامل باعث کاهش مشکلات و ابهامات در امر انتخابات خواهد شد.

کد 300

کد خبر: 31360

منبع: روابط عمومی و امور بین الملل استانداری

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0