4 شهریور 1400 - 4:00 ب.ظ

یک فولادی دیگر در جمع آبی های پایتخت

استقلال که تمرکز جدی روی جذب بازیکنان با کیفیت فولاد گذاشته، پس از جذب محمدزبیر نیک‌نفس و عارف آقاسی، حالا با تاکید و نظر مثبت فرهاد مجیدی به دنبال جذب یک مدافع راست از تیم خوزستانی است و می‌خواهد یکی از خریدهای لیگ برتری خود را به صالح حردانی اختصاص بدهد.

به گزارش عصر اصفهان، صالح حردانی که سه سال از صابر، بردار و هم‌تیمی خود کوچک‌تر است و برخلاف او توانست جایگاه ثابتی در ترکیب فولاد خوزستان به دست بیاورد، در کارهای دفاعی مستحکم نشان داده و علاوه بر آن، در کارهای هجومی نیز همواره مشارکت به موقع و حضور موثری داشته که ثمره‌اش، گلزنی در تمام رقابت‌های داخلی و آسیایی طی فصل اخیر بود. این مدافع راست ۲۲ ساله که همانند برادرش فوتبال خود را در تیم شاهین رامهرمز آغاز کرد، نخستین بازی خود که بر سر زبان‌ها افتاد را مقابل همین استقلالی انجام داد که حالا گزینه نقل و انتقالاتی آن شده است. صالح حردانی دو فصل قبل در زمانی که آندره‌آ استراماچونی هدایت استقلال را برعهده داشت، بخاطر مصدومیت فرزاد جعفری به ترکیب فولاد خوزستان اضافه شد و پس از یک نمایش درخشان در جریان مسابقه، در دقیقه ۶+۹۰ با فرار سریع از جناح راست زمین و یک ارسال چیپ که با ضربه سر و در ادامه شوت امیرحسین باقرپور تبدیل به گل شد، نقش اصلی را در این گل داشت.

جدا از آن گل، عملکردی که صالح حردانی در طول بیش از ۲۰ مسابقه طی یک فصل اخیر برای فولاد خوزستان داشت، او را تبدیل به گزینه اول استقلال کرده است؛ این مدافع راست در هفته ششم لیگ برتر دروازه سایپا را باز کرد، در نیمه نهایی جام حذفی گل حساسی را مقابل سپاهان به ثمر رساند و در لیگ قهرمانان آسیا هم یک گل به العین امارات زد.

 

102

کد خبر: 31311

منبع: ورزش سه

برچسب ها: , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0