4 شهریور 1400 - 2:00 ب.ظ

در پنج ماه نخست امسال انجام شد؛

پرداخت بیش از 33 میلیارد تومان وام اشتغال به نیازمندان اصفهانی

در پنج ماه نخست امسال بیش از 33 میلیارد تومان وام اشتغال به نیازمندان اصفهانی پرداخت شد و 913 نفر از مددجویان تحت حمایت خودکفا شدند.

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان، محمدرضا کیانی، معاون خودکفایی و اشتغال کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان با اشاره به اینکه این نهاد در سال تولید، پشتیبانی و مانع زدایی ها، تمام ظرفیت ها و تلاش خود را برای اشتغال نیازمندان بکار گرفته است، گفت: از ابتدای سال 1400 تا پایان مردادماه سالجاری 957 فقره تسهیلات اشتغال به متقاضیان نیازمند واجد شرایط با اعتباری بالغ بر 33 میلیارد تومان پرداخت شد.
وی با بیان اینکه 686 فقره وام از طرح های تکمیلی سال گذشته پرداخت شده است، افزود: 21 فقره تسهیلات به ارزش 550 میلیون تومان نیز با مشارکت بانک مهر ایران و 134 فقره وام هم به ارزش یک میلیارد و 985 میلیون تومان از صندوق امداد ولایت پرداخت شد.
معاون خودکفایی و اشتغال کمیته امداد استان اصفهان از خودکفایی 913 نفر از مددجویان تحت حمایت این نهاد در چهار ماهه اول امسال خبر داد و تصریح کرد: امیدواریم امسال با حمایت طرح های تولیدی مددجویان، خانواده های بیشتری خودکفا و از چرخه حمایتی کمیته امداد خارج شوند.
کیانی در پایان بیشترین طرح های اشتغال را در حوزه های مشاغل خرد و صنایع کوچک اعلام کرد و گفت: بیشترین طرح های اشتغال متمرکز بر فعالیت های خدماتی، آرایشگری، خیاطی، صنایع دستی، فرش و گلیم بوده است و از ابتدای سال جاری تا کنون تعداد 192 طرح صنایع دستی، فرش و گلیم اجرا شده است.

کد خبر: 31297

منبع: روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد

برچسب ها: , , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0