4 شهریور 1400 - 1:00 ب.ظ

رئیس شورای آموزش‌وپرورش استان اصفهان:

واکسینه شدن آموزگاران، قدم نخست در بازگشایی مدارس است

استاندار اصفهان و رئیس شورای آموزش‌وپرورش استان در یک‌صد و پنجاه و یکمین جلسه آموزش‌وپرورش استان اصفهان، از آموزگاران، مدیران و معاونان مدارس برای ایجاد بستر پیشرفت دانش آموزان تقدیر کرد.

به  گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان، عباس رضایی استاندار اصفهان و رئیس شورای آموزش‌وپرورش استان در یک‌صد و پنجاه و یکمین جلسه آموزش‌وپرورش استان اصفهان که با برنامه تجلیل از دانش‌آموزان رتبه‌های برتر استان در کنکور سراسری ۱۴۰۰ همراه بود، ضمن تبریک به این دانش‌آموزان، اظهار داشت: امیدوارم کسب رتبه‌های تک‌رقمی کنکور برای استان اصفهان در سال‌های آینده نیز تداوم داشته باشد؛ قدردان معلمان، مدیران و معاونان مدارس که بستر مناسب را برای پیشرفت دانش‌آموزان ایجاد کردند هستیم و نباید از نقش خانواده‌ها در این زمینه نیز غافل شد.

وی با تاکید بر این موضوع که اگر خانواده اجازه دهد دانش‌آموز خودش رشته تحصیلی موردعلاقه خود را انتخاب کند مطمئناً این افتخارات بیشتر خواهد شد، افزود: کسب رتبه‌های تک‌رقمی در کنکور بسیار سخت است و ماندن در حد بالای علمی کاری سخت‌تر خواهد بود؛ امیدوارم شما دانش‌آموزان در سایر عرصه‌ها نیز همچنان برای استان اصفهان افتخارآفرین باشید و پس از فارغ‌التحصیلی از دانشگاه در بالابردن سطح علمی و برای آینده این کشور فعالیت کنید.

رئیس شورای آموزش‌وپرورش استان اصفهان در خصوص پروژه مهر ۱۴۰۰، تاکید کرد: قدم نخست در بازگشایی مدارس و پروژه مهر ۱۴۰۰ واکسینه شدن معلمان بود که دوز اول آن محقق شد. شرایط بازگشایی مدارس نیز از سوی ستاد ملی مبارزه با کرونا و وزارت آموزش‌وپرورش ابلاغ خواهد شد و امیدوارم هرچه سریع‌تر این ویروس از دنیا رخت بربندد تا بتوانیم آموزش را به بهترین نحو به دانش‌آموزان ارائه دهیم.

استاندار اصفهان ادامه داد: در بازگشایی مدارس بایستی تمام شرایط را در نظر بگیریم و برنامه‌ریزی‌های لازم برای بازگشایی مدارس به‌صورت حضوری، مجازی و ترکیبی انجام شود.

رضایی تاکید کرد: ثبت‌نام و پیگیری آموزش دانش‌آموزان اتباع با نگاه ویژه اداره کل آموزش‌وپرورش استان رقم خواهد خورد و در سنوات گذشته نیز شاهد اقدامات مناسب در این زمینه بوده‌ایم.

کد خبر: 31294

منبع: اداره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان

برچسب ها: , , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0