3 شهریور 1400 - 5:00 ب.ظ

در مجمع عمومی صاحبان سهام آبفای استان اصفهان اعلام شد:

راه اندازی سامانه دوم آبرسانی به اصفهان بزرگ از نان شب واجب تر است

مجمع عمومی صاحبان سهام شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان، در این مجمع که به صورت ویدیو کنفرانس برگزار شد، گزارش فعالیت های شرکت در سال منتهی به 30/12/1399 قرائت شد و مورد تایید قرار گرفت.

معاون برنامه ریزی و اموراقتصادی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در ابتدای این جلسه، سال 1399 را به دلیل شیوع ویروس کرونا و کاهش میزان بارندگی ها سالی بسیار سخت برای شرکت های آب و فاضلاب دانست و گفت: با وجود این، مدیران و کارکنان آبفای استان اصفهان با برنامه ریزی خوبی که داشتند موفق شدند خدمات خود را به بهترین کیفیت ممکن به مشترکین ارائه کنند.

مسعود خشایی همچنین به موضوع یکپارچه سازی شرکت های آب و فاضلاب شهری و روستایی اشاره کرد و گفت: در این زمینه نیز آبفای استان اصفهان پیشتاز بود و از این آزمون با سربلندی بیرون آمد.

مدیرعامل آبفای استان اصفهان نیز هنگام قرائت گزارش فعالیت های هیئت مدیره از کاهش بارندگی ها و استمرار خشکسالی به عنوان چالش اصلی این شرکت در تأمین آب پایدار مشترکین نام برد و گفت: تکمیل و راه­اندازی سامانه دوم آبرسانی به اصفهان بزرگ از نان شب برای استان پهناور اصفهان واجب تر است.

هاشم امینی افزود: تأمین آب شرب جمعیتی بیش از چهار میلیون نفر از طریق یک تصفیه خانه آب و یک سامانه آبرسانی از نظر پدافندی کار بسیار خطرناکی است و هر چه سریع تر باید سامانه دوم در مدار بهره برداری قرار گیرد.

وی در عین حال از تکمیل سامانه تله متری خطوط انتقال آب و بازسازی شبکه های فرسوده آبرسانی در شهرها و روستاهای تحت پوشش به عنوان راهکارهایی برای کاهش هدررفت و جبران بخشی از کمبود آب مورد نیاز نام برد و افزود: سال گذشته در مدت 100 روز افزون بر 300 کیلومتر از خطوط انتقال و شبکه توزیع آب روستاهای استان مورد اصلاح و بازسازی قرار گرفت که انجام این حجم از عملیات لوله گذاری در شرایط خاص جغرافیایی روستاهای استان و در مدت زمان محدود، کاری بی سابقه بود.

مدیرعامل آبفای استان اصفهان در بخش دیگری از سخنانش به موضوع قدمت و فرسودگی تصفیه خانه ها و شبکه جمع آوری فاضلاب شهر اصفهان نیز اشاره کرد و گفت:یکی از برنامه های این شرکت در سال جاری استمرار جلب سرمایه گذاری بخش خصوصی در قالب قراردادهای بیع متقابل،BOT وBOO  برای بازسازی و توسعه تصفیه خانه ها و شبکه های جمع آوری و انتقال فاضلاب است.

کد خبر: 31247

منبع: روابط عمومی شرکت آبفا استان اصفهان

برچسب ها: , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0