3 شهریور 1400 - 1:00 ب.ظ

مدیرمنطقه 10 شهرداری اصفهان خبر داد:

اجرای بیش از ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه‌ مشارکتی در منطقه 10

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان گفت: در طول دو سال گذشته بالغ بر ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه‌ مشارکتی در این منطقه پیش بینی و اجرا شده که به نوعی پروژه‌های محرک توسعه به شمار می‌رود.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان گفت: در طول دو سال گذشته بالغ بر ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه‌ مشارکتی در این منطقه پیش بینی و اجرا شده که به نوعی پروژه‌های محرک توسعه به شمار می‌رود.

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان، حمید شهبازی شهردار منطقه ۱۰، اظهار کرد: حدود ۲۰۰ هزار مترمربع زمین در محدوده منطقه ۱۰ شهرداری برای اجرای حلقه حفاظتی شهر یا رینگ چهارم آزادسازی شده که شامل بخشی از بزرگراه شهید اردستانی تا زیرگذر هفتشویه می‌شود.

وی با بیان اینکه پل آفتاب، پروژه بزرگ عمرانی دیگری بود که به طور مشترک بین مناطق ۱۰ و ۱۴ شهرداری اجرا شد و توانستیم به تعهداتمان عمل کنیم، افزود: بخشی از درآمدهای منطقه برای آزادسازی اراضی واقع در مسیر پروژه پل آفتاب و احداث سه ایستگاه لاله، شاهد و قدس برای خط دو قطار شهری هزینه شد و در موعد مقرر تحویل داده شد.

مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان تاکید کرد: احداث پل آفتاب، مترو و رینگ چهارم محرک توسعه است که تغییر بنیادین را در کالبد منطقه به همراه دارد و شهروندان در آینده بیشتر به مزایای اجرای آنها پی خواهند برد. وی با بیان اینکه وقتی پروژه‌ای اجرا می‌شود به دنبال مهندسی ارزش و ارزش افزوده ریالی آن هستیم، ادامه داد: مهندسی ارزش مولفه‌ها و شاخص‌های دیگری دارد که در این پروژه‌ها رضایتمندی مردم را می‌توانیم در مهندسی ارزش ببینیم. شهبازی با ابراز خرسندی از افزایش بودجه و تأثیرگذاری آن در ارتقای عمران و آبادانی منطقه، گفت: تمام پروژه‌های پیش‌بینی شده و در تعهد منطقه را به صورت کامل اجرا کردیم و از این جهت در بین مناطق پانزده‌گانه پیشتاز و پیشگام بودیم و توانستیم رضایتمندی مردم را به دست آوریم.

وی اظهار کرد: با کاهش اصولی هزینه‌های غیرضروری جاری منطقه اقدامات خوبی در راستای اجرای پروژه‌های عمرانی انجام شد. مدیر منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان با اشاره به استفاده از ظرفیت مشارکت بخش خصوصی در سرمایه گذاری و توسعه اقتصاد شهری منطقه، گفت: در طول سال‌های ۹۸ و ۹۹ توانستیم بالغ بر ۸۰۰ میلیارد تومان پروژه مشارکتی پیش بینی و اجرایی کنیم که به نوعی پروژه‌های محرک توسعه هستند.

کد خبر: 31232

منبع: روابط عمومی منطقه ۱۰ شهرداری اصفهان

برچسب ها: , , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0