3 شهریور 1400 - 9:00 ق.ظ

همکاری جوانان عضو هلال احمر در ۹۰ مرکز واکسیناسیون استان اصفهان

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان از مشارکت جوانان بشردوست این جمعیت در واکسیناسیون عمومی در قالب اجرای طرح ایران یاران جوان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبر ی عصر اصفهان، علی محمدهاشمی با اعلام خبر گفت : با آغاز موج پنجم همه گیری ویروس کرونا و ضرورت سرعت بخشی به امر واکسیناسیون عمومی این طرح ملی در استان به اجرا در آمد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان تصریح کرد: با توجه به درخواست دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بیش از ۵۲۰ عضو داوطلب این جمعیت در ۹۰ مرکز واکسیناسیون در تلاش هستند تا با همکاری مراکز بهداشت به تسریع در روند واکسیناسیون پرداخته و عزم خود را در حمایت از زندگی و سلامت انسان ها به نمایش گذاشته و جلوه ای دیگر از ایثار و نوع دوستی را رقم زنند.

محمدهاشمی در ادامه با اشاره به فعالیت های این اعضا در مراکز واکسیناسیون اظهار داشت: این اعضا در ثبت سامانه ای اطلاعات و تزریق واکسن زیر نظر پزشک مرکز همکاری می کنند.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان اصفهان در پایان عنوان کرد: با اجرای طرح ملی ایران یاران جوان عضو هلال احمر استان اصفهان تاکنون ۲۳ هزار و ۸۴۰ نفر توسط اعضای داوطلب واکسن دریافت کرده اند.

کد خبر: 31218

منبع: روابط عمومی ‌جمعیت هلال احمر استان اصفهان

برچسب ها: , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0