3 شهریور 1400 - 8:30 ق.ظ

مدیر کل آموزش و پرورش استان اصفهان

هزار کلاس درس در اصفهان دو نوبته هستند

محمد اعتدادی؛ مدیرکل آموزش و پروش اصفهان گفت: بیش از هزار کلاس درس در استان ۲ نوبته است که عمده آن آن در ناحیه ۴ و ۶ شهر اصفهان قرار دارد.

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان؛ اعتدادی روز سه شنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: مشارکت خیران برای ساخت مدارس و کلاس جدید در سراسر استان اصفهان ضروری است چرا که بودجه دولتی پاسخگوی همه نیازها نیست.

مدیرکل آموزش و پروش اصفهان با اشاره به نیازهای تربیتی دانش آموزان در دوران کرونا گفت: با تعطیلی مدارس کیفیت آموزشی و تامین نیازهای تربیتی دانش آموزان تحت تاثیر قرار گرفت و فعالیت‌هایی در سامانه شاد و شبکه‌های اجتماعی صورت گرفت اما باید به این موضوع توجه جدی شود.

وی رفع همه نیازهای تربیتی و فرهنگی دانش آموزان توسط آموزش و پرورش را به تنهایی کارساز ندانست و افزود: چرا که دانش آموزان ساعاتی محدود در مدارس و بخش دیگری را در جامعه هستند و باید برای آن سایر نهادها کار کنند.

اعتدادی رشد استعدادها و ظرفیت‌های تربیتی را وابسته به مشارکت دیگر نهادهای فرهنگی و اجتماعی متولی دانست و گفت: از سال ۹۸ که شرایط کرونا بر کشور حاکم شد موضوعات آموزشی و فرهنگی شرایط دیگری پیدا کرد که حضور دانش آموزان در مدارس نقش متفاوتی پیدا کرد و دغدغه تربیت پررنگتر شد.

اعتدادی یادآورشد: امیدواریم با واکسیناسیون معلمان و تصمیم ستاد کرونا شاهد بازگشایی مدارس باشیم چرا که تاثیرات آموزشی و پرورشی آن در شرایط حقیقی و مجازی متفاوت است.

در زمان حاضر در مجموع بیش از ۹۲۰ هزار نفر دانش‌آموز در پنج هزار و ۳۰۰ آموزشگاه استان در حال تحصیل هستند.

۲۰۶

کد خبر: 31199

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب ها: , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0