2 شهریور 1400 - 9:00 ق.ظ

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان:

417 نفر اصفهانی به مرحله استانی چهل و چهارمین مسابقات قرآن اوقاف راه یافتند

رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: 417 نفر از استان اصفهان در مرحله استانی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن اوقاف رقابت می‌کنند.

به گزارش پایگاه عصر اصفهان، حمید بخشی با اشاره به اعلام نتایج مرحله شهرستانی چهل و چهارمین دوره مسابقات قرآن سازمان اوقاف و امور خیریه اظهار داشت: با اعلام نتایج این مسابقات در استان اصفهان 96 نفر در بخش آقایان و 97 نفر در بخش بانوان موفق شدند مرحله شهرستانی را برای حضور در مرحله استانی پشت سربگذارند.
وی با بیان اینکه در بخش دعاخوانی نیز که به صورت استانی برگزار می‌شود 79 نفر در بخش خواهران و 145 نفر در بخش برادران با یکدیگر رقابت خواهند کرد، ابراز داشت: همچنین در بخش تواشیح دو گروه از برادران با یکدیگر رقابت خواهند کرد.
رئیس اداره امور قرآنی اوقاف و امور خیریه استان اصفهان با باین اینکه مرحله استانی این مسابقات در روزهای 9 و 10 شهریور ماه در امامزاده سید محمد خمینی شهر برگزار خواهد شد، تصریح کرد: این مسابقات به صورت حضوری است همه جوانب برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی در نظر گرفته شده است.
وی با بیان اینکه اعلام نتایج مرحله استانس مسابقات قرآن اوقاف یک هفته بعد از برگزاری مسابقات اعلام خواهد شد، ادامه داد: امسال برای نخستین بار مرحله نیمه نهایی نیز در دستور کار قرار گرفته است و پس از آن برگزیدگان در مرحله کشوری حضور خواهند یافت.
بخشی با اشاره به حضور چهار تیم داوری شامل دو تیم برای خواهران و دو تیم برای آقایان در مرحله استانی چهل و چهارمین مسابقات قرآن کریم در استان اصفهان گفت: امیدواریم نتایج خوبی را در این مسابقات شاهد باشیم.

205

کد خبر: 31166

منبع: روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0