2 شهریور 1400 - 8:00 ق.ظ

مدیرسامانه 122 آبفای استان اصفهان خبر داد

توزیع 000/000/ 61لیتر آب به صورت تانکری در 84 روز

از ابتدای تنش آبی تاکنون نزدیک به 61 میلیون لیتر آب به صورت سیار بین مشترکین آبفای استان اصفهان توزیع شده است.

 

مدیر سامانه ارتباط با مشتریان شرکت آب وفاضلاب استان اصفهان افزود: از دهم خرداد تا پایان مرداد ماه سال جاری در مجموع تعداد 5684 تانکر آبرسانی سیار به شهرها و روستاهای تحت پوشش این شرکت اعزام و بالغ بر 60 میلیون و 943هزار لیتر آب بین شهروندان و روستائیان توزیع شده است.

عباس عباسی خاک از این میزان فقط 976هزار لیتر با استفاده 111 تانکر آبرسانی سیار در هفته آخر مرداد ماه و همزمان با ایام سوگواری شهادت حضرت اباعبدا….الحسین (ع) بین مشترکین توزیع شده است.

وی با اشاره به این که بخش عمده ای از عملیات آبرسانی سیار در شهر اصفهان و سایر شهرها و روستاهای تحت پوشش سامانه اول آبرسانی اصفهان بزرگ صورت گرفته است گفت: با وجود این در هفته های اخیر به دلیل گرمای هوا و خشک شدن منابع آبی محلی ، به تعدادی از شهرها و روستاهای خارج از طرح آبرسانی اصفهان بزرگ نظیر سمیرم ، بویئن و میاندشت و چادگان………. نیز آبرسانی سیار انجام شده است.

عباسی خاک علت توزیع این حجم از آب شرب به صورت سیار را که در تاریخ فعالیت 55 ساله آبفای استان اصفهان بی سابقه است، گرمای زودرس هوا، افزایش مصرف ،کاهش شدید فشار و قطع آب در شبکه آبرسانی شهرها و روستاهای تحت پوشش عنوان کرد و گفت: این موضوع باعث شد تا در روزهای گرم و ساعات اوج مصرف میزان کمبود آب به 3200 تا 4300 لیتر در ثانیه برسد.

مدیر سامانه 122 آبفای استان اصفهان بیشترین کمبود آب را مربوط به 57 شهر و 380 روستای تحت پوشش طرح آبرسانی اصفهان بزرگ دانست و از مشترکین این شرکت خواست تا خنک شدن نسبی هوا، افتتاح سامانه دوم آبرسانی و رسیدن به شرایط تامین آب پایدار، همچنان به صرفه جویی در مصرف آب ادامه دهند.

205

کد خبر: 31163

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0