1 شهریور 1400 - 7:00 ق.ظ

معاون بهداشتی و رییس مرکز بهداشت استان اصفهان

یکم شهریورماه روز پزشک را به جامعه پزشکی تبریک گفت

دکتر کمال حیدری، رئیس مرکز بهداشت استان اصفهان در پیامی روز پزشک را به جامعه پزشکی تبریک گفت.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در پیامی در گرامیداشت یکم شهریورماه روز پزشک و مقارن با فرخنده زادروز ابوعلی سینا، از خود گذشتگی و شهادت صدها تن از فعالان عرصه سلامت در دفاع از سلامت بیماران و آحاد جامعه در بحران همه گیری کرونا را، نمونه ای از ایفای مسئولیت اخلاقی و اجتماعی در جامعه پزشکی دانست که در این بحران در خط مقدم کرونا، نعمت خدمت به مردم را بدرستی درک کرده اند و تلاش همه جانبه برای تسکین درد دردمندان، حفظ و حراست از سلامت مردم در پیشگیری و کنترل بیماری کووید19 را مبذول داشته اند.

دکتر حیدری، حضور حماسی پزشکان ایران اسلامی در سال های دفاع مقدس را فصل درخشانی عنوان کرد و افزود: جانفشانی جامعه پزشکی کشورمان در مواجهه با شیوع پاندمی کرونا، فصل جدید دیگری از فداکاری در ایران را گشوده است.

وی، نقش بی بدیل پزشکان در تامین سلامت جامعه را غیرقابل انکار دانست و گفت: دفاع آنان در خط مقدم مبارزه با بیماری کرونا به همگان ثابت کرد  که از دست دادن هر یک از این عزیزان، خسارت جبران ناپذیری به جامعه محسوب می گردد.

رئیس مرکز بهداشت استان اصفهان با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای سلامت، گفت: روز پزشک را به تمامی پزشکان دلسوز کشورمان و عزیزان داشگاه علوم پزشکی اصفهان، تبریک عرض می نمایم و امیدوارم در سایه عنایات حضرت حق، سلامتیتان مستدام باشد.

 

کد خبر: 31133

منبع: دانشگاه علوم پزشکی اصفهان

برچسب ها: , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0