بیمارستان های اصفهان برای پذیرش مصدومان حوادث جایی ندارند

عباس عابدی؛ سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان، صف آمبولانس‌های در انتظار تخت خالی و پذیرش بیمار در بیمارستان آیت الله کاشان اصفهان بدلیل شمار بالای بستری شدگان در دیگر بیمارستان‌های شهر را همه روزه دانست و گفت: با وجود تعطیلی چند روز اخیر بدلیل اعمال محدودیت‌های کرونایی، حوادث رانندگی در این استان کاهش نیافت و همه روزه شاهد حدوث سوانح مختلف بودیم.

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان؛ سخنگوی مرکز اورژانس استان اصفهان گفت: صف آمبولانس‌های در انتظار تخت خالی و پذیرش بیمار در بیمارستان آیت الله کاشان اصفهان بدلیل شمار بالای بستری شدگان در سایر بیمارستان‌های این شهر، همه روزه است.

عباس عابدی افزود: سایر بیمارستان‌های شهر اصفهان به پذیرش بیماران کووید-۱۹ اقدام می‌کنند و تقریبا دیگر برای مصدومان جایی ندارند بنابراین بیمارستان کاشانی برای بستری مصدومان و حادثه دیدگان با چالش کمبود تخت روبه روست.

وی با اشاره به اینکه این مرکز درمانی، پذیرش کرونایی ندارد، اظهار داشت: بیمارستان کاشانی مرکز تخصصی خدمات رسانی اورژانس به مصدومان حوادث از جمله سوانح رانندگی است.

سخنگوی مرکز اورژانس اصفهان اضافه کرد: البته روند پذیرش بیماران و بستری آنان با وجود صف آمبولانس‌ها، در نهایت تا یک ساعت انجام می‌گیرد.

عابدی در پاسخ به این پرسش که آیا تاکنون مصدومی در این مدت در آمبولانس صف انتظار، جان خود را از دست داده است یا خیر، گفت: تاکنون چنین موردی نداشته‌ایم. 

وی خاطرنشان کرد: با وجود تعطیلی چند روز اخیر بدلیل اعمال محدودیت‌های کرونایی، حوادث رانندگی در این استان کاهش نیافت و همه روزه شاهد حدوث سوانح مختلف بودیم.

در حال حاضر استان اصفهان دارای چهار شهرستان با وضعیت نارنجی و ۲۴ شهرستان در وضعیت قرمز است و شهرستانی با وضعیت سفید، زرد و آبی ندارد.

  1. ۲۰۶
کد خبر: 31100

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب ها:

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0