31 مرداد 1400 - 11:00 ق.ظ

مدیر منطقه۳ شهرداری اصفهان

یکی از معیوب ترین بازارهای اصفهان؛ رنگرزهاست

حسین کارگر؛ مدیر منطقه۳ شهرداری اصفهان از آغاز ساماندهی محور تاریخی-گردشگری میدان تا میدان خبر داد و گفت: یکی از معیوب‌ترین بازار‌ها که دارای کارگاه‌های متعدد فرش و متعلقات آن بوده، بازار رنگرزهاست که وسعتی حدودهشت هزار مترمربعی دارد، و برای عملیات ساماندهی آن با ۹۰ میلیارد ریال اعتبار در دست اقدام است.

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان؛ مدیر منطقه۳ شهرداری اصفهان گفت: محور تاریخی-گردشگری میدان تا میدان باتوجه به نامناسب بودن کف، ریزش سقف و دیواره آن باصدور مجوز از اداره کل میراث فرهنگی استان اصفهان دردستور کار منطقه ۳ شهرداری اصفهان قرار گرفت.
حسین کارگر افزود: عملیات اجرایی این بازار باتوجه به رعایت حال کسبه از ابتدای پارسال در ابعاد ۵۰ متر به ۵۰ متر به طول ۹۴۰ متر از سمت هارونیه میدان امام علی (ع) آغاز و درابتدا آسفالت برداری کف آن محقق شد.
مدیر منطقه۳ شهرداری اصفهان گفت: همچنین باحفاری کف و ساخت کانال‌های ناکش، نوسازی تاسیسات شهری و آتش نشانی، عملیات زیرسازی و سنگفرش آن اجرا شد.
وی گفت: طرح ساماندهی میدان تا میدان با پیشرفت فیزیکی ۹۸ درصدی در حال پایان است.
مدیر منطقه۳ به طرح دیگری از شبکه بازار اصفهان اشاره کرد و افزود: عملیات آسفالت برداری بازار رنگرز‌ها، بازارچه نو شرقی از ابتدای امسال جاری آغاز و با نوسازی تاسیسات شهری و آتش نشانی، عملیات سنگ فرش آن دردست اقدام است.

206

کد خبر: 31031

منبع: خبرگزاری صداوسیما

برچسب ها: , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0