31 مرداد 1400 - 10:00 ق.ظ

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان:

بازگرداندن 7 هزار و 946 خودرو از ورودی‌های استان اصفهان

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان از بازگرداندن 7 هزار و 946 خودرو از ورودی‌های استان در راستای اجرای طرح ممنوعیت تردد کرونایی خبر داد.

سرهنگ اصغر زارع، رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان اعلام کرد: تردد‌ها در12 ورودی استان اصفهان کنترل می‌شود و ورود خودرو‌های غیربومی به این استان و خروج خودرو‌های بومی شهر‌های از استان ممنوع است.

وی افزود: بمنظور اجرای طرح ممنوعیت تردد خودرو که براساس مصوبه ستاد ملی کرونا از روز دوشنبه انجام شده تا به امروز 7 هزار و 946 خودرو از ورودی‌های استان اصفهان بازگشت داده شدند.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان اصفهان گفت: همچنین به 9 هزار خودرو تذکر لسانی داده شده و برای 743 خودرو جریمه یک میلیون تومانی صادر شده است.
سرهنگ زارع با بیان اینکه برای 3 هزار و 623 خودرو نیز جریمه ۵۰۰ هزار تومانی اعمال شده است خاطر نشان کرد: پلیس مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا را اجرایی می کند و این طرح تا روز جمعه مورخه 5 شهریور ماه ادامه دارد و در صورت تمدید مجددا اطلاع رسانی خواهد شد.
این مقام انتظامی از رانندگان خواست، از سفرهای غیرضروری اکیدا خودداری کنند تا انشاءالله با یاری یکدیگر بتوانیم زنجیره این بیماری را قطع کنیم.
کد خبر: 31028

منبع: واحد رسانه نیروی انتظامی استان اصفهان

برچسب ها: , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0