30 مرداد 1400 - 5:00 ب.ظ

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان خبر داد:

بیش از 50 هزار نفر از فرهنگیان استان واکسینه شده‌اند

مدیرکل آموزش و پرورش استان اصفهان گفت: بیش از 50 هزار نفر از فرهنگیان استان در نواحی و مناطق واکسینه شده‌اند و امیدواریم تا پایان مردادماه تزریق دوز اول همه همکاران فرهنگی در سطح استان انجام پذیرد.

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان، محمد اعتدادی، مدیرکل آموزش‌وپرورش استان اصفهان در جلسه ویدئوکنفرانس با مدیران و روسای نواحی و مناطق آموزش‌وپرورش استان ضمن تشکر از مسئولان و عوامل مرتبط با واکسیناسیون فرهنگیان که با نظم خوبی در حال انجام است، اظهار داشت: بیش از 50 هزار نفر از فرهنگیان استان در نواحی و مناطق واکسینه شده‌اند و امیدواریم تا پایان مردادماه تزریق دوز اول همه همکاران فرهنگی در سطح استان انجام پذیرد.

مدیرکل آموزش‌وپرورش استان اصفهان بر تلاش برای تحقق صددرصدی پوشش تحصیلی و اهمیت ثبت‌نام به‌موقع دانش‌آموزان در دوره‌های مختلف تحصیلی تاکید کرد و خاطرنشان نمود: مسائل مرتبط با پروژه مهر با دقت و پشتکار مضاعف تا فرصت باقی‌مانده به مهرماه مورد رصد و پایش قرار گیرد.

وی با اشاره به نحوه ساماندهی نیروی انسانی در سال تحصیلی پیش رو اظهار داشت: تأمین نیروی انسانی در آموزش‌وپرورش استان از روش‌های قانونی به‌ویژه نگهداشت بازنشستگان محترم پیش‌بینی شده است.

اعتدادی در ادامه تاکید کرد: لازم است هماهنگی‌های لازم برای اتمام فضاهای نیمه‌تمام آموزشی، تعمیر و تجهیز احتمالی موردنیاز مدارس در نواحی و مناطق با اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان انجام شود.

وی ادامه داد: بازگشایی مدارس و تشکیل کلاس‌های حضوری منوط به تصمیم ستاد ملی کرونا است و برنامه‌ریزی ما در استان اصفهان به نحوی بایست انجام شود که همکاران ما در نواحی و مناطق آمادگی لازم برای برگزاری کلاس‌ها در شرایط مختلف به صورت حضوری و یا مجازی را داشته باشند.

در پایان این جلسه حمیدرضا خردمند رئیس اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات اداره کل آموزش‌وپرورش استان راجع به سامانه جامع سیدا و پادا مطالبی ارائه نمود.

کد خبر: 31012

منبع: داره اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی اداره کل آموزش‌وپرورش استان اصفهان

برچسب ها: , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0