30 مرداد 1400 - 2:00 ب.ظ

توزیع یک تن گوشت گرم میان مددجویان فریدن

یک تن گوشت گرم، ۱۳۰۰بسته معیشتی، هزار پرس غذای گرم و 3 هزار ماسک بهداشتی با مساعدت خیران و مراکز نیکوکاری فریدن بین مددجویان و نیازمندان این شهرستان و روستاهای منطقه توزیع شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان، غلامرضا کریمی رئیس کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان فریدن، گفت: در دهه اول ماه محرم با مشارکت خیران نیک اندیش یک تن گوشت گرم، هزار و 300 بسته معیشتی، هزار پرس غذای گرم و 3 هزار ماسک بهداشتی میان مددجویان تحت حمایت این شهرستان و روستاهای منطقه توزیع شد.

غلامرضا کریمی با اشاره به 4 هزار و 590 خانوار تحت پوشش این نهاد، ادامه داد: یک تن گوشت گرم به ارزش 130میلیون تومان در بسته های یک و نیم کیلویی، هزار و 300 بسته معیشتی به ارزش 74 میلیون تومان و هزار پرس غذای گرم به ارزش 30 میلیون تومان در این ایام به مددجویان اهدا شد.

کریمی با تاکید بر اینکه طرح اطعام و احسان حسینی تا پایان ماه صفر ادامه دارد، افزود: نیکوکاران می توانند نذورات خود را از طریق مراجعه حضوری به این اداره و مراکز نیکوکاری و یا با شماره گیری کد دستوری #0315*8877* ارائه کنند.

گفتنی است؛ در شب عاشورای حسینی، دکتر محمدصالحی نماینده شهرستان های فریدن، فریدونشهر، چادگان و بوئین میاندشت در مجلس شورای اسلامی، ضمن بازدید از روند فعالیت آشپزخانه های اطعام حسینی، بسته بندی و توزیع غذای گرم از نیکوکاران، خیران و پرسنل کمیته امداد قدردانی کردند.

کد خبر: 30985

منبع: روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد

برچسب ها: , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0