30 مرداد 1400 - 1:00 ب.ظ

همزمان با دهه اول محرم انجام شد؛

طبخ و توزیع 503 هزار پرس غذای گرم و بیش از 47 هزار بسته معیشتی بین نیازمندان

503 هزار پرس غذای گرم و بیش از 47 هزار بسته معیشتی با مساعدت خیران و همکاری مراکز نیکوکاری در دهه اول ماه محرم، بین نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد استان اصفهان توزیع شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان، کریم زارع مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان اصفهان، با اشاره به آغاز طرح اطعام و احسان حسینی، همزمان با ماه محرم و توجه ویژه به معیشت نیازمندان، اظهار داشت: این طرح با برپایی 72 آشپزخانه به عدد شهدای کربلا، تحت عنوان “آشپزخانه اطعام حسینی” با استفاده از حداکثر ظرفیت های موجود دایر و با همراهی بی نظیر خیران به 118 مرکز طبخ غذا افزایش یافت.
وی با تاکید بر اینکه یکی از مهمترین آداب و رسوم عزاداری در این ایام، موضوع اطعام و نذری دادن است، ادامه داد: در دهه اول ماه محرم با توجه به پیش بینی صورت پذیرفته 503 هزار پرس غذای گرم و بیش از 47 هزار بسته معیشتی، همچنین 17 هزار و 500 سبد بهداشتی میان نیازمندان تحت حمایت این نهاد توزیع شد.
کریم زارع با اشاره به جمع آوری کمک های مردمی در استان اصفهان در این ایام افزود: بیش از 25 میلیارد تومان در قالب غذای گرم، بسته های معیشتی و سبد بهداشتی به نیازمندان تحت پوشش کمیته امداد در ایام سوگواری سالار شهیدان، اهدا شده است.
زارع در پایان گفت: پیش بینی می کنیم امسال نیز با حضور حداکثری خیران، به صورت غیرحضوری نیز از طریق شماره گیری کد دستوری #031*8877* و واریز وجوه نقدی به شماره کارت 6063737000002509، حمایت های چشمگیری در کمک به معیشت نیازمندان انجام شود.

کد خبر: 30972

منبع: روابط عمومی و اطلاع رسانی کمیته امداد

برچسب ها: , , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0