9 دی 1399 - 2:48 ب.ظ

در دیدار رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی اصفهان با نمایندگان مجلس شورای اسلامی مطرح شد:

توجه به آموزش های مهارتی، اصل مورد تقاضای مجلس و دانشگاه

 دکتر بهزاد رضایی، رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی اصفهان در دیدار با نمایندگان مردم شهرستان های کاشان، آران و بیدگل،  نطنز، بادرود و قمصر در مجلس شورای اسلامی به تبیین سیاست‌های کلی دانشگاه علمی کاربردی پرداخت و ابراز امیدواری کرد که این قبیل نشست‌ها در ارتقای فرهنگ توسعه آموزش های مهارتی موثر باشد.

به گزارش عصر اصفهان، رضائی با تاکید بر اینکه یکی از اموری که می تواند به اشتغال زایی جامعه کمک کند و حتی بار عظیمی از مباحث مربوط به بیکاری را ازبین ببرد توجه به آموزشهای مهارتی است، گفت:  توجه به آموزشهای مهارتی در کشور ما هم باید یک اصل باشد و عنایت به این مسئله برای مجلس مورد تقاضا و تاکید ما نیز هست.
دکتر سید جواد ساداتی نژاد، نماینده مردم کاشان و آران و بیدگل در این نشست به اهمیت و ضرورت رشته های مهارتی و دانشگاه علمی کاربردی اشاره کرد و گفت: در اهمیت این دانشگاه همین بس که ما در کمیسیون به صورت ویژه به آن پرداختیم و امروز کمیسیون کشاورزی مجلس این آمادگی را دارد که در رشته های مهارتی حوزه کشاورزی نهایت همکاری خود را مصروف نماید تا این رشته ها در کشور در مراکز دانشگاه های علمی کاربردی توسعه یابند.
 ساداتی نژاد اظهار کرد: لازم است پیشنهادات مدونی از طرف دانشگاه در خصوص نحوه و چگونگی توسعه‌ی رشته های کاربردی و حمایت های مورد نیاز از سوی  مجلس تهیه و ارائه شود تا پیگیری های لازم در این زمینه انجام گیرد.
رحمت الله فیروزی پور با تاکید بر اهمیت استمرار دیدار مسئولان و نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی، گفت: یقینا ما به عنوان نمایندگان مردم ضرورت توسعه آموزش های مهارتی را یک مسأله مهم تلقی می کنیم. چون اعتقاد داریم توجه به مهارت می تواند بخش عظیمی از مشکلات جامعه را حل کند.
نماینده شهرستان نطنز، بادرود و قمصر، لزوم ارائه مشروح برنامه های دانشگاه و طرح ها در مجمع نمایندگان استان اصفهان را مطرح کرد و گفت: ما در مجمع نمایندگان تلاش خواهیم کرد تا این مهم به عنوان یک اصل برای نمایندگان مطرح شود.
202
کد خبر: 30945

منبع: عصر اصفهان

برچسب ها: , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0