30 مرداد 1400 - 8:00 ق.ظ

دستگیری مخلان نظم و امنیت در عملیات ضربتی پلیس اصفهان

فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری 11 نفر از هنجارشکنان و عاملان بر هم زننده نظم و امنیت در عملیات ضربتی ماموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان، فرمانده انتظامی استان اصفهان از دستگیری 11 نفر از هنجارشکنان و عاملان بر هم زننده نظم و امنیت در عملیات ضربتی ماموران انتظامی این فرماندهی خبر داد.
سردار محمدرضا میرحیدری بیان کرد: پس از وصول خبری مبنی بر هنجارشکنی توسط تعدادی افراد و ضرب و شتم اهالی محل بلافاصله موضوع در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.
وی افزود: پس از اعزام ماموران به محل مشخص شد این افراد با انجام اعمال هنجار شکنانه برای همسایگان مزاحمت ایجاد کرده اند و پس از اینکه آنها را امر به معروف و نهی از منکر کرده بودند، با اهالی محل درگیر شده بودند.
فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به اینکه همسایگان توسط این افراد مورد ضرب و شتم قرار گرفته بودند، ادامه داد: ماموران 11 نفر را در این زمینه دستگیر و برای اقدامات قانونی به مراجع قضایی تحویل دادند.
این مقام انتظامی با اشاره به اینکه محل مذکور استیجاری بوده و توسط پلیس پلمب شد، امنیت مردم را خط قرمز پلیس دانست و اظهار کرد: نیروی انتظامی با مشارکت مردمی و به پشتوانه قوه قضاییه با مخلان نظم و امنیت عمومی و هنجارشکنان جامعه برخورد قاطع و قانونی میکند و هرگز اجازه جولان و سرکشی به این افراد داده نخواهد شد.

کد خبر: 30890

منبع: پایگاه خبری پلیس

برچسب ها: , , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0