21 خرداد 1399 - 7:20 ق.ظ

بانک‌ها در اعطای تسهیلات مسکن روستایی سخت‌گیری نکنند

فرماندار کهگیلویه گفت: بانک‌ها در پرداخت تسهیلات مسکن محرومان نهایت همکاری را داشته باشند.

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان، به نقل از خبرگزاری فارس از کهگیلویه، علیرضا اتابک در نشست مسکن محرومین که با حضور مدیر کل بنیاد مسکن و برخی مدیران بانک‌های شهرستان برگزار شده بود، اظهار داشت: طرح مسکن محرومین یک فرصت برای مشمولین طرح محسوب می شود بطوریکه شاید دیگر تکرار نشود.

فرماندار کهگیلویه با اشاره به مهلت ساخت این واحدها در شهرستان تا بهمن ماه امسال تصریح کرد: بانکها نهایت همکاری را در تسهیل و پذیرش ضمانت زنجیره‌ای روستاییان داشته باشند تا در وقت معین این واحدها تحویل شوند.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی نیز اظهار داشت: طرح مسکن محرومین با سه هزار خانوار در استان و 700خانوار شهرستان کهگیلویه با بیشترین جمعیت روستایی و محروم کلید خورده و آغاز شده است.

جنتی با بیان اینکه انتظار می‌رود بانکها جهت جذب اعتبارات با بنیاد مسکن همکاری لازم را داشته باشند، تصریح کرد: تسهیل‌گری بانکها در جذب متقاضیان بیشتر باعث جذب به موقع این اعتبارات و استفاده کامل سهمیه شهرستان خواهد شد در غیر اینصورت سهمیه به شهرستان دیگر انتقال داده می‌شود .

وی افزود: بهمن 98 بود که این طرح با سفر محمد باقر نوبخت به استان و امضا تفاهم نامه‌ای مصوب شد بنابراین تفاهم نامه 3500 واحد مسکونی به استان تعلق گرفت که این تعداد واحد باید تا بهمن سال جاری (سال 99) به بهره‌برداری برسد.

برای ساخت واحدهای مسکن محرومین 25میلیون تومان کمک بلا عوض تعلق می‌گیرد و 40میلیون تومان نیز وام مسکن روستایی خواهد بود که از طرف بنیاد مسکن اختصاص خواهد یافت .

کد 300

کد خبر: 30648

منبع: فارس

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0