19 خرداد 1399 - 11:55 ب.ظ

منچستر به دنبال دستبرد بزرگ به رئال مادرید

منچستریونایتد می‌خواهد هافبک آژاکس، دونی فان دبیک را از جلوی چشم رئال‌مادرید برباید.

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان، به نقل از ایلنا، شیاطین سرخ یک‌بار دیگر به جذب این بازیکن 23ساله ابراز علاقه کردند بعد از آنکه بحران شیوع ویروس کرونا، غول اسپانیایی را درباره جذب بازیکن هلندی با پیشنهاد 49میلیون پوندی مردد کرده است. اد وودوارد مدیر اجرایی یونایتد امیدوار است این بازیکن را با کمتر از مبلغ مورد نظر رئال خریداری کند بخصوص با توجه به اینکه سهامداران باشگاه هشدار داده‌اند یونایتد وارد حساس‌ترین و پرالتهاب‌ترین دوران تاریخ خود می‌شود. با وجود ابهام مالی ناشی از شیوع ویروس کرونا که همه تیم‌ها را فرا گرفته است، یونایتد می‌خواهد در پنجره نقل‌و‌انتقالات پیش‌رو بازیکن بخرد تا تقویت شود.

یونایتد مرداد گذشته هم فان دبیک را می‌خواست اما این بازیکن ترجیح داد یک فصل دیگر در هلند بماند. پدیده خط میانی ابتدا چشم تصمیم‌گیران در اولدترافورد را در لیگ قهرمانان فصل 2019-2018 گرفت که با اقتدار توانست رهبری خط میانی را تا نیمه‌نهایی بر عهده بگیرد. آژاکس در نیمه‌نهایی مغلوب تاتنهام شد اما او به‌همراه فرانکی دیونگ و ماتیاس دلیخت به‌عنوان استعدادهای فوق‌العاده هلندی مطرح شدند. این بازیکن برای باشگاه خود 40 گل زده و برای اوله‌گونار سولشر که به‌دنبال هافبکی گلزن است، ایده‌آل به حساب می‌آید. زین‌الدین زیدان مربی رئال هم به‌دنبال تزریق نیروی جوانی به رگ‌های تیمش است و همچنان می‌تواند برای جذب فان دبیک تلاش کند با توجه به اینکه لوکا مودریچ و تونی کروس پا به سن گذاشته‌اند.

آنها همچنین پدیده رن، ادواردو کاماوینگا را مدنظر دارند هرچند پاری‌سن‌ژرمن و یوونتوس نیز به‌دنبال جذب ستاره 17ساله لیگ یک هستند. حضور همیشگی و معمولی رئال در فصل نقل‌و‌انتقالات پیش‌رو شاید کمرنگ شود چون فوتبال اسپانیا بشدت تحت تأثیر شیوع ویروس کرونا قرار گرفته و خسارات جدی به این کشور وارد شده است.

کد 300

کد خبر: 30642

منبع: ایلنا

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0