14 خرداد 1399 - 12:21 ق.ظ

بستری بیماران کرونایی در بخش مراقبت‌های ویژه بابل افزایش یافت

بستری بیماران کرونایی با حال نامساعد در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان‌های تابعه دانشگاه علوم پزشکی بابل طی یک هفته اخیر روند افزایشی به خود گرفت.

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان، بر اساس آخرین آمار ارائه شده از سوی دانشگاه علوم پزشکی بابل ، در حال حاضر ۶۲ بیمار مبتلا به کرونا در بیمارستان های تابعه این دانشگاه بستری هستند که از این تعداد ۲۳ نفر در بخش مراقبت های ویژه قرار دارند که بیشتر از هفته های پیش است.

هر چند بستری بیماران کرونایی در بابل از حدود ۵۰۰ نفر در ماه‌های گذشته ، ۱۰ روز پیش به مرز ۱۰ نفر رسیده بود ، اما با افزایشی شدن آمار بستری بیماران جدید ، هم اکنون تعداد بستری ها به ۶۲ نفر رسیده است.

آمار کل بیماران کرونایی در بابل و همچنین بیماران کرونایی با حال نامساعد در بخش مراقبت های ویژه نشان می دهد اولین شهر کرونایی مازندران همچنان در مرحله هشدار قرار دارد و در تعطیلات پایان هفته نمی تواند میزبان خوبی برای مسافران و گردشگران باشد.

البته روند افزایشی شدن بیماران کرونایی در یک هفته اخیر بی ارتباط با ترافیک سنگین و شلوغی شهر بابل در تعطیلات عید فطر نیست و اگر حجم گسترده مسافرانی را که در تعطیلات عید فطر به شهر کرونایی بابل سفر کرده بودند در سه روز آینده تکرار شود بدون تردید روند افزایشی بیماران کرونایی در این شهرستان شتاب می گیرد.

کد 300

کد خبر: 30527

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0