9 اردیبهشت 1399 - 4:42 ب.ظ

کارشناس مسئول پیش بینی هواشناسی اصفهان:

پیش بینی بارشهای رگباری همراه با رعدوبرق در استان اصفهان

کارشناس مسئول پیش بینی هواشناسی اصفهان گفت: طی ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق استان بارش‌های رگباری همراه با رعدوبرق، وزش باد نسبتاً شدید پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش عصر اصفهان، به نقل از خبرگزاری مهر،حجت الله علی عسگریان اظهار داشت: نقشه‌های هواشناسی بیانگر جوی نسبتاً ناپایدار طی امروز بر روی استان اصفهان است.

وی افزود: بر این اساس طی این مدت در اکثر مناطق استان گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید پیش بینی می‌شود.

ورود سامانه ناپایدار جوی از سمت غرب به استان اصفهان

کارشناس مسئول پیش بینی هواشناسی اصفهان با اشاره به ورود سامانه ناپایدار جوی از سمت غرب به استان اصفهان و فعالیت آن تا اواخر وقت روز پنجشنبه در استان اصفهان تاکید کرد: بدین ترتیب در اکثر مناطق استان بارش‌های رگباری همراه با رعدوبرق، وزش باد نسبتاً شدید پیش‌بینی می‌شود که شدت بارش‌ها در مناطق غربی و جنوبی استان خواهد بود.

وی با اشاره به اینکه در مناطق مستعد بارش تگرگ محتمل است، بیان داشت: لغزندگی جاده‌ها، اختلال در تردد، آب گرفتگی معابر عمومی، وقوع تگرگ و صاعقه شکل گیری روان آب و سیلابی شدن مسیل‌ها بویژه در بخش‌های شرق و جنوب استان اصفهان پیش بینی می‌شود.

ضرورت انجام تمهیدات لازم برای جلوگیری از خسارات احتمالی سیلاب

علی عسگریان با اشاره به اینکه شدت اثر این سامانه جوی را در روز پنج شنبه در استان اصفهان شاهد خواهیم بود، بیان داشت: در این راستا تمهیدات لازم به منظور جلوگیری از خسارات احتمالی سیلاب و آب گرفتگی معابر عمومی، اقدامات پیشگیرانه در جهت حفظ محصولات کشاورزی باید اتخاذ شود.

افزایش ۱ تا ۳ درجه‌ای دما در اکثر مناطق استان اصفهان

وی با اشاره به اینکه دمای هوا طی ۲۴ ساعت آینده در اکثر مناطق استان اصفهان یک تا سه درجه افزایش خواهد داشت، گفت: روز سه‌شنبه هوای اصفهان قسمتی تا نیمه ابری گاهی وزش باد خواهد بود.

کارشناس مسئول پیش بینی هواشناسی اصفهان با اشاره به اینکه روز چهارشنبه هوای اصفهان نیمه ابری گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید در بعد از ظهر و شب رگبار بهاری و رعدوبرق است، تاکید کرد: پنجشنبه نیز هوای شهر اصفهان به شکل نیمه ابری گاهی افزایش ابر و وزش باد نسبتاً شدید و رگبار و رعدوبرق خواهد بود

کد خبر: 30470

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0