2 اردیبهشت 1399 - 10:12 ق.ظ

برنامه‌های فرهنگسرای رازی در فضای مجازی

فرهنگسرای رازی در ایام کرونایی تولیدات ویژه ای را متناسب با ایام مذکور در فضای مجازی نشر داده است.

به گزارش عصر اصفهان، به نقل از خبرگزاری مهر، اکبر بختیاری مدیر فرهنگی هنری منطقه ۱۱و رئیس فرهنگسرای رازی گفت: این مجموعه در بسته برنامه فراگیر یک لقمه کتاب و در در بخش مشاوره کتاب ۱۵ عنوان کتاب را در قالب ویدئو کلیپ، در بخش کتاب گراف ۱۵ عنوان کتاب را در قالب موشن گرافی و در بخش با من بخوان ۱۸ عنوان کتاب را با معرفی نویسندگان در قالب ویدئو کلیپ تولید و باز نشر کرده است.

وی در ادامه گفت: در بخش شهر کتابخوان نیز بعنوان آخرین بخش بسته مجازی یک لقمه کتاب و در قالب مسابقه از شهروندان تقاضا کردیم تا خوانش کتابهای مورد علاقه خود را برای فرهنگسرای رازی ارسال کنند که در این بخش نیز با استقبال گسترده مخاطبان روبرو بودیم و بزودی جوایز برگزیدگان اهدا خواهد شد.

بختیاری در مورد سایر تولیدات این مدیریت گفت ۱۶ نماهنگ با عنوان قوی‌تر از کرونا با موضوع نکات آموزشی پیشگیری از کرونا تولید کرده ایم ،۵ ویدئو در قالب گالری گردی مجازی و ۶ نماهنگ با عنوان نمایش عروسکی قندک و نبات ۴ نماهنگ با عنوان مدافعان سلامت، بی قرار، طلوع و نغمه باران ،۸ ویدئو کلیپ با عنوان دمی با کتاب، موشن گرافی آیه‌های سبز بمناسبت روز درختکاری، موشن گرافی بازی‌ها و سرگرمی‌های خانگی، موشن گرافی مربیان آموزشی و صدها فیلم و متن و عکس در جشنواره خدمت از تولیدات این مجموعه بوده است.

اکبر بختیاری سخنانش را با ارائه توضیحات مختصری در خصوص فعالیت‌های آموزشی منطقه ادامه داد و تهیه صدها عنوان فیلم آموزشی در زمینه درسی، کاردستی و بازی و سرگرمی را نشانگر تلاش بی وقفه همکاران آموزش دانست تا خللی در آموزش نوگلان مهد وپیش دبستان فرهنگسرا ایجاد نشود.

بختیاری در پایان اعلام کرد: تعداد بازدید کنندگان کانال آپارات فرهنگسرا به ۲۶۰۰۰ نفر رسیده است که این امر نشانگر استقبال شهروندان از برنامه‌های مجازی منطقه است.

300

کد خبر: 30342

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0