29 اسفند 1399 - 1:59 ب.ظ

درخشش روزنامه عصر اصفهان در نخستین جشنواره ملی سلامت و توسعه ویژه کرونا ویروس

این جشنواره با تقدیر از برگزیدگان و همچنین تجلیل از یکسال ایثار مدافعان سلامت در مقابله با پاندمی کرونا و خدمات ارزشمند کادر درمان در دوران دفاع مقدس به صورت نیمه حضوری برگزار شد.

به گزارش عصر اصفهان، بهمن توکلی فرد، بدون هیچ تردیدی رسانه ها و روابط عمومی به عنوان دو بازوی مهم از نظام ارتباطی و اطلاع رسانی نقش تعیین کننده در افزایش سلامت اجتماعی دارند.
در روزهای آخر زمستان و همزمان با عید مبعث، آیین اختتامیه نخستین جایزه ملی سلامت و توسعه ویژه کرونا ویروس برگزار گردید.
این جشنواره با تقدیر از برگزیدگان و همچنین تجلیل از یکسال ایثار مدافعان سلامت در مقابله با پاندمی کرونا و خدمات ارزشمند کادر درمان در دوران دفاع مقدس به صورت نیمه حضوری برگزار شد.
در این رویداد ملی که پایان خرداد ماه ۹۹ آخرین مهلت ارسال آثار آن بود، مصلحی، قائم مقام نظام پزشکی استان اصفهان گفت: در حوزه سلامت تحولات زیادی در خصوص آموزش مجازی پزشکی از راه دور و هوش مصنوعی و غیره وجود داشته است .
وی افزود : به غیر از جامعه پزشکی و کادر درمان علی رغم کم لطفی ها ، جانانه در مقابل با ویروس کووید ۱۹ کوشیدند . رسانه ها و سایر گروه های مرجع و افراد جامعه هم در این امر مشارکت داشتند. و بنابر مشورتی که با صاحبنظران شد شورای هماهنگی نظام پزشکی استان اصفهان تصمیم گرفت که نسبت به فراخوان آثار مربوط به کووید 19اقدام کند که در 9 قالب و ۱۹ محور از بین ۶۰ محور پیشنهادی این اتفاق افتاد.
مصلحی گفت : ۶۹۳ اثر به دبیرخانه ارسال شد که ۴۱۴ اثر در بخش رسانه ، ۱۳۳ اثر در بخش آزاد و ۱۱۳ اثر در بخش بهداشت و درمان و ۳۴ اثر در بخشی ویژه شرکت کردند. در این جشنواره ۶۳ نفر منتخب داشته که ۴۰ نفر برگزیده ها از استان اصفهان و بقیه از سایر استان‌ها بوده است.
در این آیین که اسقف ارامنه اصفهان و جنوب ایران نایب رئیس شورای خلیفه گری اصفهان و جنوب ایران ، کوروش محمدی عضو شورای شهر ، رئیس مجمع عمومی نظام پزشکی و جمعی از مسئولان حضور داشتن از برگزیدگان این جشنواره تجلیل شد که “سرکار خانم نرگس رضایی سردبیر روزنامه عصر اصفهان رتبه اول بخش مقاله در بخش رسانه ها ” را به خود اختصاص داد.
لازم به ذکراست: مقاله سردبیر عصر اصفهان پیرامون کووید ۱۹ و گذار به حکمرانی جهانی بوده است.

300

کد خبر: 30295

منبع: عصر اصفهان

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0