21 فروردین 1399 - 12:41 ق.ظ

معرفی برگزیدگان جشنواره عکس تئاتر خیابانی اصفهان

 به این دلیل که اجرای تئاتر تا اطلاع ثانوی ممنوع اعلام‌شده، با ابتکار کانون نمایشگران تئاتر خیابانی اصفهان، یک جشنوارۀ عکس تئاتر خیابانی به‌صورت مجازی و با شرکت هنرمندان فعال در این رشته برگزار و اسامی برگزیدگان آن نیز اعلام شد.

به گزارش عصر اصفهان، پویان عطایی، عضو هیأت مدیره کانون نمایشگران تئاتر خیابانی اصفهان گفت: برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، مدتی است که فعالیت‌های هنری مثل تئاترهای خیابانی که مستلزم تجمع تماشاگران در مکان‌های عمومی است، متوقف شده و ازاین‌رو کانون نمایشگران تئاتر خیابانی اصفهان از روزهای ابتدایی فروردین‌ماه، طرحی را با عنوان جشنواره عکس تئاتر خیابانی به‌صورت مجازی اجرایی کرد.

وی ادامه داد: در فراخوان این جشنواره از هنرمندان خواسته شد تا تصاویری از اجرای تئاترهای خیابانی خود را در صفحات مجازی به اشتراک بگذارند و به این واسطه حدود ۲۶۱ اثر در معرض دید مخاطبان و داوران این جشنواره قرار گفت.

عطایی توضیح داد: احمد رضایی دارافشانی و جلال مشتاقیان زاده به‌عنوان داوران این جشنواره، از بین ۲۶۱ عکس ارسالی، ۲۵ اثر را به‌عنوان برگزیده اعلام کردند و جوایز این افراد نیز طی روزهای آتی به دستشان خواهد رسید.

این کارگردان و بازیگر تئاتر خاطرنشان کرد که برگزاری این جشنواره علاوه بر تجدید خاطرۀ هنرمندان باعث شد که مخاطبان نیز با این ‌گونۀ اجرایی بیشتر آشنا شوند.

اسامی برگزیدگان این جشنواره به این شرح است: علیرضا شمس، محمد قبادی، سامان خلیلیان، شهاب غزالی، بهمن گرامی، حسن وحید، خانم امینی، شایان فیروزی، میثم طاهری، پریسا کهکش پور، پویا پرهیزکار، علی نوریان، مجتبی طالبی، مصطفی جعفری خوزانی، فرخنده دریایی، پویان عطایی، مرتضی زحمتکش، امید پاریاب، خانم خانعلی، ابوالفضل شریفی، سعید اللهیاری، مریم دوستی، پویا امامی، نسا سلیمانی و رضا سلطانی.

300

کد خبر: 30057

منبع: ایسنا

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0