4 مرداد 1399 - 6:12 ب.ظ

لاریجانی در جریان آخرین فعالیت‌های ستاد مقابله با کرونای اصفهان قرار گرفت

علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی عصر دوشنبه در تماسی تلفنی با استاندار اصفهان در جریان آخرین فعالیت‌های ستاد استانی پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا قرار گرفت.

به گزارش عصر اصفهان، علی لاریجانی رییس مجلس شورای اسلامی عصر دوشنبه در تماسی تلفنی با استاندار اصفهان در جریان آخرین فعالیت‌های ستاد استانی پیشگیری و مقابله با بیماری کرونا قرار گرفت.

رئیس مجلس شورای اسلامی در این تماس با اشاره به ضرورت بسیج ظرفیت‌های استان گفت: در شرایط کنونی، مراقبت و پایش ورودی‌ها و خروجی‌ها سهم به‌سزایی در قطع زنجیره کرونا دارد.

وی با اشاره به قرار گرفتن استان اصفهان در چهار راه مواصلاتی کشور، تأکید کرد: هدایت خودروهای مسافر به کنارگذرها نقش به‌سزایی در مدیریت حمل‌ونقل دارد و می‌تواند زمینه کاهش تبعات ورود افراد غیربومی به استان را داشته باشد.

لاریجانی همچنین با اشاره به زحمات اعضای ستاد استانی و فعالیت‌های آن به‌ویژه تلاش‌های کادر پزشکی و پیراپزشکی از اقدامات صورت گرفته در استان قدردانی کرد.

 عباس رضایی استاندار اصفهان نیز در این تماس ضمن ارائه گزارش از برنامه‌ها و فعالیت‌های ستاد استانی، گفت: خوشبختانه همدلی و هم‌زبانی خوبی بین مدیران استان و نیروهای ارتش، سپاه و بسیج، نیروهای انتظامی، امدادی، دستگاه قضایی و مجموعه بهداشت و درمان استان وجود دارد.

وی تأکید کرد: فرهنگ پذیری و توجه مردم استان به بحث سلامت، موجب شده است بخش قابل‌توجهی از افراد، مراقبت‌های لازم را داشته باشند و همکاری خوبی بین مردم، اصناف و بدنه دولت وجود دارد.

300/

کد خبر: 29915

منبع: اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل استانداری اصفهان

برچسب ها:

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0