فرمانده دانشکده هوانیروز و مجری احداث بیمارستان‌های کرونایی نیروی زمینی ارتش‌ جمهوری اسلامی:

دومین بیمارستان تنفسی کرونای اصفهان به زودی به بهره برداری می رسد

سرهنگ خلبان ولی رحمانی؛ فرمانده دانشکده هوانیروز و مجری احداث بیمارستان‌های کرونایی نیروی زمینی ارتش‌ جمهوری اسلامی گفت: عملیات جانمایی و زیر سازی ساخت دومین بیمارستان تنفسی کرونایی اصفهان در محوطه بیمارستان الزهرا (س) اصفهان شروع شد و بر اساس نظرات کارشناسی قرار شد، این بیمارستان با سازه بتنی ساخته شود و به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان؛ فرمانده دانشکده هوانیروز و مجری احداث بیمارستان‌های کرونایی نیروی زمینی ارتش‌ جمهوری اسلامی افزود: بیمارستان‌های تنفسی همزمان شهرهای اصفهان و رشت مرکز گیلان احداث می‌شود.

سرهنگ خلبان ولی رحمانی، با اشاره به مشکلاتی که موج پنجم بیماری کرونا در کشور به‌وجود آورده است، توضیح داد: نیروی زمینی ارتش نیز دوشادوش سایر نیروهای مسلح، امکانات، تجهیزات، نیروی انسانی را به میدان آورده است.
وی یادآور شد: بر اساس دستور فرمانده کل ارتش و فرمانده نیروی زمینی ارتش، ساخت بیمارستان‌های تنفسی کرونا در دستور کار قرار گرفت.

مُجری احداث بیمارستان‌های کرونایی نیروی زمینی ارتش گفت: پیش از این چهار بیمارستان صحرایی در شهرهای اصفهان، تهران، زاهدان و خاش ویژه بیماران تنفسی توسط نیروی زمینی ارتش احداث شده بود که ۲ بیمارستان خاش و زاهدان به‌صورت دائمی احداث شد و بیمارستان اصفهان به‌عنوان مرکز تجمیع واکسن کرونا تغییر کاربری داده است.

وی اضافه کرد: پس از بازدید امیر کیومرث حیدری فرمانده نیروی زمینی از برخی از این بیمارستان‌ها و هدایت‌های لازم در این زمینه، ساخت ۲ بیمارستان دیگر در اصفهان و رشت در دستور کار قرار گرفت.

رحمانی خاطر نشان کرد: در اصفهان عملیات جانمایی و زیر سازی ساخت دومین بیمارستان تنفسی کرونایی اصفهان در محوطه بیمارستان الزهرا (س) اصفهان شروع شد و بر اساس نظرات کارشناسی قرار شد، این بیمارستان با سازه بتنی ساخته شود و به زودی به بهره‌برداری خواهد رسید.

فرمانده دانشکده هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ادامه داد: همچنین عملیات ساخت بیمارستان تنفسی کرونایی رشت نیز با دستور و حمایت فرمانده نیروی زمینی ارتش با سازه فلزی مستحکم شروع شده است و احتمال دارد تا پایان هفته به بهره برداری برسد.
وی خاطر نشان کرد: ۲ بیمارستان‌ رشت و اصفهان هر ۲ یکصد تختخوابی و با تمام امکانات به‌روز جهت بیماران تنفسی برای خدمت به مردم تحویل مسوولان درمانی می‌شود.

206

کد خبر: 29692

منبع: خبرگزاری ایرنا

برچسب ها:

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0