16 مرداد 1399 - 9:55 ق.ظ

آموزش افزایش و کاهش نور مانیتور کامپیوتر

در میان تمام ویژگی هایی که لپ تاپ ها دارند، یکی از گزینه هایی که لپ تاپ ها نسبت به کامپیوترها ارجحیت دارند، این است که شما می توانید بصورت خیلی ساده نور نمایشگر را از طریق سیستم عامل تنظیم نمائید و نیازی به فشردن فیزیکی هیچ دکمه ای ندارید. با این وجود در کامپیوترها از آنجائیکه که مانیتور از کیس جدا است، چنین قابلیتی وجود ندارد و شما باید بصورت دستی و با استفاده از دکمه های فیزیکی اقدام به تنظیم نور صفحه مانیتور نمائید که این فرآیند بسیار ساده و آسان است. به همین دلیل در ادامه این گزارش از بخش تکنولوژی نمناک شما را نحوه تنظیم نور مانیتور کامپیوتر بصورت قدم به قدم آشنا خواهیم نمود. همراه ما باشید.

به گزارش عصر اصفهان، توجه مهم : آموزش ذیل توسط رایج ترین انواع مانیتورها در بازار داده شده است و به همین دلیل حتی اگر دکمه مانیتور شما همانند مانیتوری که ما از آن استفاده کرده ایم نمی باشد، می توانید خیلی ساده با استفاده از این آموزش با نحوه کلی تنظیم نور صفحه مانیتور آشنا شوید.

در قدم اول شما باید دکمه های فیزیکی مانیتور را که بصورت فیزیکی هستند را مشاهده و بررسی کنید. یکی از این دکمه ها، به نام دکمه Menu است. دقیقا دکمه ای که در راستای گزینه Menu است را بفشارید.

قدم دوم؛ همان گونه که مشاهده می کنید، در صفحه نمایش، منویی اجرا خواهد شد که شما می توانید از این طریق اقدام به کم و زیاد کردن نور مانیتور کنید. با این وجود همان گونه که در تصویر مشخص شده است، برای کم و زیاد کردن گزینه ها باید دو کلید مشخص شده را با استفاده از دکمه هایی که انگشتتان را باید بر روی آن قرار دهید، می توانید این فرایند را انجام دهید. همچنین بیرون آمدن از بخش این تنظیمات باید دکمه زیرین گزینه EXIT را انتخاب نمائید.

قدم سوم؛ برای جابجایی میان گزینه ها باید گزینه که فلش آن رو به سمت پائین است را بفشارید. در نهایت بعد از اعمال تغییرات لازم، با فشردن دکمه EXIT، تنظیم بصورت خودکار بر روی مانیتور شما برای همیشه ثبت خواهند شد.

کد خبر: 29211

برچسب ها:

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0