26 مرداد 1400 - 1:30 ب.ظ

معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری اصفهان:

کاهش ۲۶ درصدی تردد در راه های استان اصفهان

معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان از کاهش ۲۶ درصدی مجموع تردد در راه های استان در روز گذشته با توجه به تعطیلات سراسری پنج روزه کشور خبر داد.

به گزارش عصر اصفهان، محمدعلی صلواتی معاون فنی و راه های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اصفهان با اشاره به اینکه مجموع کل تردد در راه‌های استان در روز گذشته ۲۵ مرداد ماه ۶۶۵ هزار و ۸۸۰ مورد بوده که نسبت به روز گذشته که ۹۰۰ هزار و ۴۲۲ تردد در راه‌های استان ثبت شده میزان تردد‌ها ۲۶ درصد کمتر شده است.

وی ادامه داد: البته میزان تردد در راه‌های استان در ۲۴ مرداد ماه نسبت به روز گذشته یعنی پیش از اجرای ممنوعیت ها، ۸ درصد افزایش داشت.

معاون فنی و راه‌های روستایی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اصفهان بیان کرد: میزان تردد خودرو‌های ورودی در راه‌های استان در روز گذشته ۴۹ هزار و ۳۲۵ مورد بود که نسبت به روز یکشنبه پیش از اجرای محدودیت‌ها ۳۴ درصد کاهش ورودی خودرو به استان را داشته ایم.

وی همچنین اضافه کرد: میزان تردد خروجی در راه‌های استان در روز گذشته ۵۱ هزار و ۶۰۶ مورد بود که نسبت به روز یکشنبه (پیش از اجرای محدودیت ها) ۲۹ درصد کاهش خروجی خودرو‌های غیربومی به استان را داشته ایم.

104

کد خبر: 29185

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان

برچسب ها: , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0