26 مرداد 1400 - 8:00 ق.ظ

همایش مجازی همیار دانشجو در دانشگاه معارف قرآن و عترت (ع) اصفهان

جلسه همیار دانشجو در دانشگاه معارف قرآن و عترت(ع) چهارشنبه ۲۰ مرداد ماه با حضور دانشجویان علاقه مند به شیوه برخط برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان، به منظور مشارکت هر چه بیشتر دانشجویان در حال تحصیل و دانشجویان فارغ التحصیل در فضاهای آموزشی و کارآفرینی فرهنگی و استفاده از توانمندی های دانشجویی و همچنین ایجاد حس مشارکت، جلسه همیار دانشجو چهارشنبه ۲۰ مرداد ماه با حضور دانشجویان علاقه مند به شیوه برخط برگزار گردید.
در این جلسه معاون فرهنگی دانشگاه به بیان اهداف اصلی این طرح پرداخت؛ سپس دکتر حاج کاظمیان رئیس دانشگاه معارف قرآن و عترت (ع) با گرامیداشت آغاز ماه محرم و تعزیت حضرت سید الشهدا علیه السلام به بیان قابلیت ها و ظرفیت های دانشجویان و لزوم مشارکت هر چه بیشتر آنان در فضاهای فرهنگی اشاره نموده.
وی افزود: رسالت مهم دانشجویان – این افسران جنگ نرم- را ارتقاء سواد رسانه ای و مجازی دانسته و مهارت و کارآفرینی فرهنگی را رکن مهم حرکت دانشجویی در جنب دانش افزایی دانشجو قلمداد نمود.
دکتر حاج کاظمیان اظهار داشت در بحث سواد رسانه ای یکی از ارکان مهم، تولید محتوا در شبکه های اجتماعی است و از دانشجویان علاقه مند نیز درخواست همکاری در این زمینه نمود.
وی ادامه داد: در طرح همیار دانشجو، دانشجویان در حال تحصیل و همچنین فارغ التحصیل علاقه مند میتوانند در زمینه های صمعی بصری، خبرنگاری و شبکه های اجتماعی همکاری های لازم را داشته باشند.
در پایان به پرسش های دانشجویان و تبیین کامل طرح همیار دانشجو پرداخته شد.

کد خبر: 29047

منبع: روابط عمومی دانشگاه معارف قرآن و عترت (ع)

برچسب ها: , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0