21 فروردین 1399 - 9:37 ق.ظ

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های مساجد استان اصفهان مطرح کرد:

هزینه‌ها صرف کمک‌های بهداشتی می‌شود

حجت الاسلام نیستانی به برنامه های متفاوت نیمه شعبان امسال توسط کانون‌های فرهنگی هنری مساجد اشاره کرد و گفت: توزیع کمک‌های بهداشتی و معیشتی، برنامه استغاثه سراسری به امام زمان(عج) و جشن‌های کوتاه با خودروهای سیار از این برنامه هاست.

به گزارش عصر اصفهان،حجت الاسلام «محمدرضا نیستانی»  گفت: کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان برنامه های امسال خود برای میلاد امام زمان(عج) را به صورت کوتاه و سیار در خیابانها و کوچه ها و به نحوی که مردم از بالکنها و پشت بام خانه ها بیننده باشند، برگزار می کنند.

مدیر ستاد هماهنگی کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان افزود: اعضای کانونهای مساجد استان اصفهان امشب مصادف با شب میلاد امام زمان(عج) راس ساعت 21 برنامه همزمان استغاثه و دعای فرج حضرت ولی عصر(عج) را از منازل خود برگزار می کنند.

وی همچنین به کمکهای بهداشتی و معیشتی به مناسبت نیمه شعبان اشاره کرد و تصریح کرد: کانونهای فرهنگی هنری مساجد استان اصفهان هزینه های برنامه های ویژه نیمه شعبان را به کمکهای بهداشتی و معیشتی اختصاص داده اند.

حجت الاسلام نیستانی افزود: برخی کانونهای استان برنامه های شادی ویژه کادر درمانی بیمارستان های درگیر کرونا طراحی کرده اند و این موضوع برای تشکر از زحمات خط مقدم سلامت مردم و جامعه است.

استان اصفهان با فعالیت 1928 باب کانون فرهنگی هنری رتبه اول کشور را از این حیث دارا است.

300/

کد خبر: 29030

منبع: خبرگزاری شبستان

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0