20 فروردین 1399 - 5:05 ب.ظ

عیدانه کانون فرهنگی امام زمان(عج) با «رادیو انتظار»

کانون فرهنگی امام زمان(عج) عباس آباد آران و بیدگل با اجرای برنامه «رادیو انتظار» جشن ویژه نیمه شعبان را به صورت مجازی اجرا می کند.

به گزارش عصر اصفهان، از آران و بیدگل، کانون فرهنگی امام زمان(عج) عباس آباد آران و بیدگل با توجه به شیوع ویروس کرونا و لغو برنامه ها و مراسم فرهنگی مذهبی، با اجرای برنامه «رادیو انتظار» جشن ویژه نیمه شعبان را به صورت مجازی برگزار می کند.

این برنامه عصر امروز (پنج شنبه ۲۰ فروردین) به مدت یک ساعت در مسجد امام زمان(عج) عباس آباد اجرا و به صورت زنده از طریق صفحات اینستاگرام معتبر شهرستان آران و بیدگل پخش خواهد شد.

اجرای این برنامه بر عهده «سجاد صادقی» و «زهرا آقابیگی» زوج هنرمند فعال کانون فرهنگی امام زمان(عج) عباس آباد آران و بیدگل است.

ارتباط زنده تلفنی با مشهد مقدس و مسجد مقدس جمکران، سخنرانی کارشناس مذهبی حجت الاسلام «مهدی رحمتی»، مسابقه پیامکی، مولودی خوانی و اجرای جُنگ شاد مذهبی از جمله برنامه های این شادیانه خواهد بود.

کانون فرهنگی هنری امام زمان(عج) شهرستان آران و بیدگل یکی از موفق ترین کانون های فرهنگی هنری استان اصفهان است که فعالیت های متنوع فرهنگی و مذهبی را در طول سال سیاست گذاری و اجرا می کند.

 

300/

 

کد خبر: 29027

برچسب ها: ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0