25 مرداد 1400 - 3:45 ب.ظ

رئیس پلیس راهور استان اصفهان خبر داد:

جريمه و توقيف سيستمي در انتظار پلاک های غيربومي

طرح محدودیت‌های تردد، در زمینه اجرای مصوبات ستاد ملی و استانی مبارزه با بیماری کرونا از ساعت 12:00 روز یکشنبه 24 مرداد ماه تا 5 شهریور ماه همزمان در سراسر کشور در حال اجرا است.

 

به گزارش عصراصفهان، در  همین زمینه، سرهنگ محمدرضا محمدی رئیس پلیس راهور استان اصفهان، به ممنوعیت ورود پلاک هاي غيربومي متعلق به استان ها و شهرستان هايي که در وضعيت قرمز و نارنجي بوده به اصفهان و ديگر شهرستان هاي استان اشاره کرد و گفت: همچنین وسايل نقليه با پلاک بومي اصفهان و شهرهاي استان که در وضعيت قرمز و نارنجي قرار دارند، نیز نمی توانند از استان خارج شوند.

سرهنگ محمدی افزود: متخلفان علاوه بر جريمه 525 هزار توماني و يک ميليون و پنجاه هزار توماني و ممانعت از ورود، به جرم تهديد عليه سلامت عمومي جامعه، توقيف سيستمي خواهند شد و جریمه های صادره ظرف يک ماه 2 برابر مي شوند.

وی با بیان اینکه مجوزهاي تردد قبلي باطل و مجوزهاي جديد هم با حساسيت ويژه بررسي خواهند شد، هيچ مجوزي به صورت دستي و با فرمت قبلي براي رسيدگي به جرائم صادره مورد قبول نيست، اضافه کرد: درصورت لزوم به افراد بیمار برای مراجعه به مراکز درمانی اجازه ورود داده خواهد شد.

رئیس پلیس راهور اصفهان ادامه داد: ثبت تخلفات؛ بيشتر به وسيله سامانه هاي الکترونيکي و سيستم هاي هوشمند (دوربين ها) انجام مي شود.

محمدی از شهروندان فهیم اصفهانی خواست، با پليس همکاري لازم را داشته باشند و از ترددهاي غير ضروري خودداری کنند.

 

204

کد خبر: 28935

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب ها: , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0