25 مرداد 1400 - 10:30 ق.ظ

در چهارماهه نخست سال انجام شد

گردش 4 میلیون و 200 هزار مرسوله پستی در اصفهان

حمید باقری؛ مدیرکل پست استان اصفهان جهش صنعت پست در دوران همه گیری کرونا را طبیعی دانست و گفت: ترافیک مرسولات پستی از ابتدای سال تا پایان تیرماه با ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار مرسوله ۳۲ درصد رشد داشته که نشانگر استقبال بیش از پیش مردم از سرویس‌های خرید و فروش اینترنتی است.

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان؛ باقری اویروس کرونا را باوجود همه محدودیت‌ها و تهدید‌ها، برای کسب و کار‌های فعال در بستر فضای مجازی فرصتی بی نظیر دانست و افزود: با افزایش مرسوله‌ها طبیعی است که با مشکلاتی مانند افزایش کالا‌های مرجوعی روبرو شویم که این موضوع باعث برگشت خوردن ۱۵ درصد از این کالا‌ها می‌شود.

مدیرکل پست استان اصفهان با اشاره به خدمات نیابتی و تعامل دستگاه‌ها با اداره پست گفت: برای سازمان‌ها و نهاد‌های دولتی ماهیت استفاده از خدمات پستی تغییر کرده که این خود باعث تحقق دولت الکترونیک می‌شود.

باقری ظرفیت شبکه پستی برای راه‌اندازی سیستم‌های مکانیزه و هوشمند را خوب ارزیابی کرد و افزود: شرکت ملی پست شناسایی بازار‌های جدید و بخش بندی آن‌ها را در دستور کار خود قرار داده با تعریف برنامه‌های توسعه‌ای درصدد افزایش سطح خدمات پستی است.

206

کد خبر: 28844

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

برچسب ها: , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0