24 مرداد 1400 - 6:00 ب.ظ

آغاز ثبت‌نام بدون کنکور در رشته‌های مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی اصفهان

زمان پذیرش دوره‌های کاردانی و کارشناسی (ناپیوسته) مهرماه سال ۱۴۰۰ دانشگاه جامع علمی کاربردی استان اصفهان اعلام شد.

به گزارش پایگاه خبری عصر اصفهان، پذیرش بدون کنکور و بر اساس سوابق تحصیلی دوره‌های کاردانی فنی، کاردانی حرفه‌ای، مهندسی فناوری و کارشناسی حرفه‌ای (ناپیوسته) مهرماه سال ۱۴۰۰ به صورت همزمان و از تاریخ ۲۴ مرداد تا ۷ شهریور در بیش از ۲۰ مرکز آموزش علمی کاربردی استان اصفهان در 221 کد رشته محل درگروه های آموزشی صنعت، مدیریت خدمات، فرهنگ و هنر و کشاورزی انجام می شود.

در این دوره از پذیرش تعداد 132 کد رشته به مقطع کاردانی و 89 کد رشته محل به مقطع کارشناسی اختصاص یافته است و ظرفیت پذیرش دانشگاه در استان اصفهان تعداد 15661 نفر است.
برخی از رشته های جدیدی که در مراکز استان اصفهان دایر شده است شامل كاردانی حرفه‌ای مترجمی زبان انگلیسی – آثار دیداری و شنیداری ،كاردانی فنی آسانسور و پله‌برقی ، مهندسی فناوری آسانسور و پله برقی ،كاردانی حرفه‌ای خبرنگاری، كارشناسی حرفه‌ای عكاسی – تبلیغات كاردانی حرفه‌ای پیرایش مردانه، كارشناسی حرفه‌ای گریم – آرایش و پیرایش مو، كاردانی حرفه‌ای گریم ، كاردانی حرفه‌ای پیشگیری انتظامی ،كارشناسی حرفه‌ای مددكاری اجتماعی – خانواده ، كارشناسی حرفه‌ای مدیریت بحران در عملیات انتظامی، كاردانی حرفه‌ای تربیت مروج سیاسی ، كاردانی حرفه‌ای دستیاری مشاغل حقوقی،كارشناسی حرفه‌ای سینما – تدوین فیلم ،كاردانی فنی باغبانی – گیاهان دارویی و معطر است.
متقاضیان باید جهت دریافت و مطالعه دقیق دفترچه راهنما و فراهم کردن مدارک و اطلاعات مورد نیاز، در زمان اعلام شده از طریق سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org نسبت به ثبت ‌نام خود اقدام و همچنین جهت مشاهده رشته های مقطع کاردانی ارائه شده در مراکز مختلف استان اصفهان به آدرس https://es.uast.ac.ir/fa/grid/295 و برای مشاهده رشته های مقطع کارشناسی به آدرس https://es.uast.ac.ir/fa/grid/294 مراجعه کنند.

کد خبر: 28831

منبع: روابط عمومی دانشگاه علمی کاربردی اصفهان

برچسب ها: , , , ,

ارسال دیدگاه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

  • مجموع دیدگاهها: 0
  • در انتظار بررسی: 0
  • انتشار یافته: 0